“¿Quién quiere ser millonario?” torna el 12 de gener a Antena 3. El concurs de Carlos Sobera, que ha estat en període de descans durant els últims sis mesos, torna ara a la graella en horari de cap de setmana, els dissabtes i diumenges a les 20.00 hores
L'espai produït per Martingala ("La Ruleta de la suerte") torna amb un format renovat que inclou canvis en l'estètica i la incorporació d'un Quart comodí a la mecànica, segons ha pogut saber la premsa.
Famosos en la tornada del "Millonario"
Els dies 12 i 13 de gener, Antena 3 té previst emetre sengles especials amb la participació de famosos, encara que després el programa tornarà al seu format habitual amb persones anònimes.
D'altra banda, "El Millonario" afig esta temporada un Quart comodí com a opció per als concursants, que consistirà a poder substituir una pregunta que no els agrade d'una altra, abans de contestar.
Comença el duel amb "Pasapalabra"
"¿Quién quiere ser millonario?" substituirà en dissabte a la sèrie "Numbers" (13.8% de share en la seua última emissió) i en diumenge a la reposició de "Impacto total" (15.6%).
En esta nova etapa, el concurs d'Antena 3 es mesurarà cara a cara amb “Pasapalabra”, el format de Telecinco que des del passat 15 de desembre va passar a emetre's en l'access de l'horari de màxima audiència del cap de setmana (un 14.1% i 14.4% en l'últim dissabte i diumenge respectivament).
"El Millonario" es va despedir com el concurs més vist de la televisió
"Quién quiere ser millonario?", el reeixit concurs d'Antena 3 que presenta Carlos Sobera, es va anar de vacacions a finals de la passada temporada com el format d'este gènere més vist de la televisió al nostre país.
Més de dos milions d'espectadors diaris (2.171.000) van situar de nou al “Millonario” com el concurs favorit dels televidents, amb una notable quota de pantalla del 19.1%, és a dir, un punt per damunt de la mitjana d'Antena 3 en el passat curs.
Guanya la partida als seus rivals de l'access prime estafe
L'espai, en el que cada vesprada un grup de participants posa a prova els seus coneixements sobre diversos temes de cultura general, va aconseguir superar en nombre d'espectadors als seus més directes rivals de franja.
És el cas del veterà programa de successos i cor “Gente” (mitjana de 2.086.000) en La Primera, així com als concursos “¡Allá tú”! (mitjana de 2.086.000 televidents) i “Money, money” (mitja de 700.000 espectadors) en Telecinco i Quatre respectivament.
"El Millonario", que a més gaudia d'un excel·lent target comercial semblant a la seua quota mitjana, va batre el seu rècord de temporada el passat novembre amb més de 3 milions de seguidors (3.100.000) i el 23% de l'audiència.
Un clàssic que sap reciclar-se amb encert
Estes dades posen de manifest com “¿Quién quiere ser millonario?”, estrenat el 25 de juliol del 2005, ha resistit l'arribada dels nous canals i s'ha convertit en tot un clàssic no sols ací sinó de multitud de països.
Un format, el més venut en la història de la xicoteta pantalla, que al setembre escometrà amb garanties la seua tercera temporada.
"El Millonario", que es mascle de vacacions amb els deures fets, va ser a més guardonat com el Millor Concurs de la nostra televisió en l'última edició dels Premis TP.
Renovat en Antena 3 fins al 2008
Amb més de 350 programes emesos, “¿Quién quiere ser millonario?” és un dels espais més sòlids de tota la graella d'Antena 3, que va renovar el concurs fins al 2008 segons va anunciar fa uns mesos la cadena.
El programa de Carlos Sobera ha repartit fins a la data un total de 2.500.000 euros i més de 2.000 concursants han optat al premi màxim del concurs: 1.000.000 d'euros.
S'emet en prop de 70 països de tot el món
Des de la seua estrena en 1998, en ITV, "El Millonario" ha sigut programat en més de cent països al llarg de tot el planeta, el que li ha portat a encapçalar la llista de formats més venuts en el món, segons l'informe “The global trade in television formats”, elaborat per l'empresa d'investigació de mitjans Screen Digest i Frapa.
Estats Units, Alemanya, França, Itàlia, Regne Unit, Japó, Austràlia, Malàisia, Singapur, Índia, Orient Mitjà, Nord d'Àfrica i Kenya són només alguns dels països i territoris que han buscat milionaris en el format que està emetent Antena 3 des de l'any 2005.
En Estats Units, ABC va tornar a situar-lo en horari de màxima audiència baix el títol "Supermillonario", posant en joc 10 milions de dòlars. A França, TF 1 manté, després de deu temporades, quotes de pantalla del 30%. En Canalé 5 (Itàlia), "¿Quién quiere ser millonario?" ha deixat de ser un programa de cap de setmana per a passar a emetre's diàriament. Per la seua banda, Gran Bretanya, Alemanya i Portugal, entre altres països europeus, mantenen també en emissió el format amb gran suport de l'audiència.
L'espai produït per Martingala ("La Ruleta de la suerte") torna amb un format renovat que inclou canvis en l'estètica i la incorporació d'un Quart comodí a la mecànica, segons ha pogut saber la premsa.
Famosos en la tornada del "Millonario"
Els dies 12 i 13 de gener, Antena 3 té previst emetre sengles especials amb la participació de famosos, encara que després el programa tornarà al seu format habitual amb persones anònimes.
D'altra banda, "El Millonario" afig esta temporada un Quart comodí com a opció per als concursants, que consistirà a poder substituir una pregunta que no els agrade d'una altra, abans de contestar.
Comença el duel amb "Pasapalabra"
"¿Quién quiere ser millonario?" substituirà en dissabte a la sèrie "Numbers" (13.8% de share en la seua última emissió) i en diumenge a la reposició de "Impacto total" (15.6%).
En esta nova etapa, el concurs d'Antena 3 es mesurarà cara a cara amb “Pasapalabra”, el format de Telecinco que des del passat 15 de desembre va passar a emetre's en l'access de l'horari de màxima audiència del cap de setmana (un 14.1% i 14.4% en l'últim dissabte i diumenge respectivament).
"El Millonario" es va despedir com el concurs més vist de la televisió
"Quién quiere ser millonario?", el reeixit concurs d'Antena 3 que presenta Carlos Sobera, es va anar de vacacions a finals de la passada temporada com el format d'este gènere més vist de la televisió al nostre país.
Més de dos milions d'espectadors diaris (2.171.000) van situar de nou al “Millonario” com el concurs favorit dels televidents, amb una notable quota de pantalla del 19.1%, és a dir, un punt per damunt de la mitjana d'Antena 3 en el passat curs.
Guanya la partida als seus rivals de l'access prime estafe
L'espai, en el que cada vesprada un grup de participants posa a prova els seus coneixements sobre diversos temes de cultura general, va aconseguir superar en nombre d'espectadors als seus més directes rivals de franja.
És el cas del veterà programa de successos i cor “Gente” (mitjana de 2.086.000) en La Primera, així com als concursos “¡Allá tú”! (mitjana de 2.086.000 televidents) i “Money, money” (mitja de 700.000 espectadors) en Telecinco i Quatre respectivament.
"El Millonario", que a més gaudia d'un excel·lent target comercial semblant a la seua quota mitjana, va batre el seu rècord de temporada el passat novembre amb més de 3 milions de seguidors (3.100.000) i el 23% de l'audiència.
Un clàssic que sap reciclar-se amb encert
Estes dades posen de manifest com “¿Quién quiere ser millonario?”, estrenat el 25 de juliol del 2005, ha resistit l'arribada dels nous canals i s'ha convertit en tot un clàssic no sols ací sinó de multitud de països.
Un format, el més venut en la història de la xicoteta pantalla, que al setembre escometrà amb garanties la seua tercera temporada.
"El Millonario", que es mascle de vacacions amb els deures fets, va ser a més guardonat com el Millor Concurs de la nostra televisió en l'última edició dels Premis TP.
Renovat en Antena 3 fins al 2008
Amb més de 350 programes emesos, “¿Quién quiere ser millonario?” és un dels espais més sòlids de tota la graella d'Antena 3, que va renovar el concurs fins al 2008 segons va anunciar fa uns mesos la cadena.
El programa de Carlos Sobera ha repartit fins a la data un total de 2.500.000 euros i més de 2.000 concursants han optat al premi màxim del concurs: 1.000.000 d'euros.
S'emet en prop de 70 països de tot el món
Des de la seua estrena en 1998, en ITV, "El Millonario" ha sigut programat en més de cent països al llarg de tot el planeta, el que li ha portat a encapçalar la llista de formats més venuts en el món, segons l'informe “The global trade in television formats”, elaborat per l'empresa d'investigació de mitjans Screen Digest i Frapa.
Estats Units, Alemanya, França, Itàlia, Regne Unit, Japó, Austràlia, Malàisia, Singapur, Índia, Orient Mitjà, Nord d'Àfrica i Kenya són només alguns dels països i territoris que han buscat milionaris en el format que està emetent Antena 3 des de l'any 2005.
En Estats Units, ABC va tornar a situar-lo en horari de màxima audiència baix el títol "Supermillonario", posant en joc 10 milions de dòlars. A França, TF 1 manté, després de deu temporades, quotes de pantalla del 30%. En Canalé 5 (Itàlia), "¿Quién quiere ser millonario?" ha deixat de ser un programa de cap de setmana per a passar a emetre's diàriament. Per la seua banda, Gran Bretanya, Alemanya i Portugal, entre altres països europeus, mantenen també en emissió el format amb gran suport de l'audiència.
No hay comentarios:
Publicar un comentario