martes, 24 de abril de 2007
"SABER Y GANAR" TINDRÀ UNA EDICIÒ ESPECIAL A LA 2
"Saber y ganar", el concurs degà de la TV a Espanya, celebra els seus deu anys en antena amb un especial ple de sorpreses que s'emetrà el dijous 3 de maig a les 21.45 hores per La 2 de TVE, informa la cadena en una nota. Els 14 concursants més carismàtics de "Saber y ganar" competiran individualment i per equips amb l'objectiu de conéixer al millor equip i al millor concursant.
En la presentació davant dels mitjans d'este especial de "Saber y ganar", el director de TVE, Javier Pons, ha manifestat que este és un dels espais que millor exemplifica la labor de servici públic en Televisió: "És un programa dedicat a la difusió del coneixement fet de forma nova i atractiva”.
El director de TVE s'ha mostrat molt content amb les audiències del programa i l'ha posat com a exemple que s'ha de seguir. Pons també ha afegit que el concurs és un dels puntals de la cadena i ha pronosticat que seguirà molt més temps on està.
Jordi Hurtado, presentador del concurs durant esta dècada, ha dit que mai s'havien imaginat que el concurs s'anara a convertir en la referència absoluta de La 2. Hurtado ha declarat que un dels èxits de "Saber y ganar" és que “ha creat una marca i un segell. Hi ha un públic que cada dia ens espera, i que el dia que no s'emet ens telefonen o ens escriuen cartes, sobretot des de l'estranger, perquè el concurs el seguixen molts espectadors des del Canal Internacional.”
Jordi Hurtado també ha destacat que el concurs el va inventar Sergi Schaaff i que no és una còpia d'altres espais semblants, com succeïx en la majoria dels casos: “És un concurs creat ací, fet ací, i que sempre està reinventant-se amb especials, per a aconseguir atraure i fidelizar a la seua audiència.”
Primera emissió en horari de màxima audiència de la seua història
El veterà presentador del concurs més antic de la televisió a Espanya s'ha mostrat satisfet per este especial que La 2 oferirà el dijous, 3 de maig, en horari de màxima audiència, “perquè no havia passat mai en els deu anys d'història del programa, i això significa un gran suport al concurs”. I perquè és una cosa molt important trobar el millor concursant de tota la dècada”, ha conclòs.
Per a Jordi Hurtado, “els concursants són l'alma mater de l'espai, els verdaders protagonistes; i la vinculació personal que es crega no es dóna en altres concursos.”
De "insòlit i sorprenent" ha qualificat Sergi Schaaff, director i creador del programa, la longevitat del concurs, i ha manifestat que l'èxit depén de dos factors: “del programa i de la gent que el fa i de la seua ubicació en la graella”. El director de "Saber y ganar" ha afegit que mai havia somiat de tindre un programa especial, una gala en horari de prime estafe, i que esperen que tinga una bona acollida entre els fidels seguidors del concurs.
D'altra banda, Schaaff ha anunciat que a partir del mes de juny "Saber y ganar" serà interactiu, perquè els espectadors puguen participar de forma més directa al llarg del programa.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario