Se seleccionarà cada mes el millor dels espots emesos en les antenes dels seus canals. L'anunci premiat serà objecte d'un programa especial en Canal+. Un jurat compost per representants d'anunciants, creatius i agències de publicitat triarà els guanyadors.
La seua originalitat, qualitat, versatilitat i capacitat de transformació i adaptació a les necessitats del mercat, han convertit als espots televisius en un dels principals reductes de la creació audiovisual. Per les pantalles de les nostres cadenes desfilen diàriament creacions de primeríssim nivell que constituïxen un motiu creixent d'atracció i interés per als espectadors.
Així ho ha entés Canal+, que ha posat en marxa a través de Sogecable – La companyia encarregada de la seua comercialització— El premi 'L'anunci del mes', destinat a guardonar a aquells espots emesos en la seua antena que destaquen especialment per la seua originalitat i la seua qualitat de producció.
El premi tindrà periodicitat mensual i es materialitzarà en l'elaboració i emissió –També mensual-- en Canal+, d'un programa especial dedicat a l'espot guanyador. L'espai inclourà entrevistes amb l'anunciant, creatius, executius, realitzador, etc., així com abundant informació sobre el seu procés de creació: realització, preproducció, producció, i offline, incloent making of i preses falses. Canal+ vol amb això obrir als seus espectadors les portes al complex procés creatiu que s'amaga darrere de la vintena de segons que arriben finalment a les pantalles dels televisors.
A més, el segell 'L'anunci del mes' serà sobreimpressionat durant tot un mes en l'espot.
Els guanyadors de 'L'anunci del mes' seran designats per un jurat compost per Juan Ramón Plana (director general de l'Associació d'Anunciants), Concha Wert (directora general del Club de Creatius) i Carlos Rubio (director general de l'Associació Espanyola d'Agències de Publicitat).
El primer premi correspondrà al mes de setembre del 2007. El jurat donarà a conéixer en els pròxims dies al guanyador, seleccionat d'entre els anuncis emesos el passat mes en qualsevol dels canals de la gamma Canal+, que s'inclouen en l'oferta de Digital+ (Canal+, Canal+2, Canal+ Futbol, Canal+ Esdeveniments, Canal+ Esports, Canal+ Acció, Canal+ Comèdia i Canal+ Dcine i les seues corresponents versions +30).
Els anuncis guanyadors al llarg de l'any competiran en l'elecció de 'L'anunci de l'any', que es donarà a conéixer en una gala el pròxim mes de juliol.
Requisits per a participar
Peces audiovisuals (espots). No es jutgen gràfiques, falques, etc.
De qualsevol duració. No s'afavorixen els anuncis curts o llargs ja que s'entén que la bona publicitat no depén de la duració de l'anunci.
Que s'hagen emés en territori espanyol.
Hagen sigut emesos en l'últim mes. D'esta manera es jutjaran peces d'actualitat que són susceptibles de seguir emetent-se després de rebre el premi.
Que hagen sigut emesos en qualsevol dels canals de la gamma Canal+.
Criteris d'elecció
Notorietat: que l'espot cride l'atenció entre el soroll del bloc publicitari i obtinga l'atenció del públic.
Record relacionat amb la marca: que la crida d'atenció no es gratuïta, sinó que estiga inequívocament dirigida cap a la marca.
Dramatització relacionada amb el benefici a comunicar: que l'argument de la idea creativa estiga intrínsecament lligat als valors tàctics o estratègics que la marca pretén comunicar.
Originalitat de la idea creativa: que siga diferencial i nova en el mercat.
Valors de producció de l'execució: que els valors artístics i estètics siguen impecables i forts des del punt de vista de la realització i producció.
La seua originalitat, qualitat, versatilitat i capacitat de transformació i adaptació a les necessitats del mercat, han convertit als espots televisius en un dels principals reductes de la creació audiovisual. Per les pantalles de les nostres cadenes desfilen diàriament creacions de primeríssim nivell que constituïxen un motiu creixent d'atracció i interés per als espectadors.
Així ho ha entés Canal+, que ha posat en marxa a través de Sogecable – La companyia encarregada de la seua comercialització— El premi 'L'anunci del mes', destinat a guardonar a aquells espots emesos en la seua antena que destaquen especialment per la seua originalitat i la seua qualitat de producció.
El premi tindrà periodicitat mensual i es materialitzarà en l'elaboració i emissió –També mensual-- en Canal+, d'un programa especial dedicat a l'espot guanyador. L'espai inclourà entrevistes amb l'anunciant, creatius, executius, realitzador, etc., així com abundant informació sobre el seu procés de creació: realització, preproducció, producció, i offline, incloent making of i preses falses. Canal+ vol amb això obrir als seus espectadors les portes al complex procés creatiu que s'amaga darrere de la vintena de segons que arriben finalment a les pantalles dels televisors.
A més, el segell 'L'anunci del mes' serà sobreimpressionat durant tot un mes en l'espot.
Els guanyadors de 'L'anunci del mes' seran designats per un jurat compost per Juan Ramón Plana (director general de l'Associació d'Anunciants), Concha Wert (directora general del Club de Creatius) i Carlos Rubio (director general de l'Associació Espanyola d'Agències de Publicitat).
El primer premi correspondrà al mes de setembre del 2007. El jurat donarà a conéixer en els pròxims dies al guanyador, seleccionat d'entre els anuncis emesos el passat mes en qualsevol dels canals de la gamma Canal+, que s'inclouen en l'oferta de Digital+ (Canal+, Canal+2, Canal+ Futbol, Canal+ Esdeveniments, Canal+ Esports, Canal+ Acció, Canal+ Comèdia i Canal+ Dcine i les seues corresponents versions +30).
Els anuncis guanyadors al llarg de l'any competiran en l'elecció de 'L'anunci de l'any', que es donarà a conéixer en una gala el pròxim mes de juliol.
Requisits per a participar
Peces audiovisuals (espots). No es jutgen gràfiques, falques, etc.
De qualsevol duració. No s'afavorixen els anuncis curts o llargs ja que s'entén que la bona publicitat no depén de la duració de l'anunci.
Que s'hagen emés en territori espanyol.
Hagen sigut emesos en l'últim mes. D'esta manera es jutjaran peces d'actualitat que són susceptibles de seguir emetent-se després de rebre el premi.
Que hagen sigut emesos en qualsevol dels canals de la gamma Canal+.
Criteris d'elecció
Notorietat: que l'espot cride l'atenció entre el soroll del bloc publicitari i obtinga l'atenció del públic.
Record relacionat amb la marca: que la crida d'atenció no es gratuïta, sinó que estiga inequívocament dirigida cap a la marca.
Dramatització relacionada amb el benefici a comunicar: que l'argument de la idea creativa estiga intrínsecament lligat als valors tàctics o estratègics que la marca pretén comunicar.
Originalitat de la idea creativa: que siga diferencial i nova en el mercat.
Valors de producció de l'execució: que els valors artístics i estètics siguen impecables i forts des del punt de vista de la realització i producció.
No hay comentarios:
Publicar un comentario