Antena 3 ha confirmat hui l'adquisició dels drets del reality 'Come dine with me'.
Produït per Zeppelin per a la cadena, 'Come dine with me' mescla nombrosos ingredients: concursants variats, un poc de decoració, una mica de xafardeig i coneixements de cuina.
Cada dia de la setmana, un dels participants convida a la resta a passar una velada en sa casa. La cita inclou recepció, sopar i sobretaula. No es tracta de saber cuinar, també compten el menú triat, els vins triats, la presentació, l'ambient, la decoració, la conversació posterior al sopar... Els "invitats" són, al mateix temps, contrincants i jutges. Abans de tornar a les seues respectives cases, tots puntuen l'amfitrió i cada divendres, hi ha un guanyador.
'Come dine with me' serà una de les noves apostes de la cadena per a intentar reforçar les seues vesprades, que donaran un gir en les pròximes setmanes amb l'estrena de nous espais.
Gran èxit d'audiència a França i Alemanya
El passat març, el programa va ser guardonat amb el premi RTS Programme Award en la categoria de "Millor programa de daytime".
En les seues versions adaptades, el programa s'emet en els canals M'a6 França, Vox a Alemanya, en TLC als Estats Units i recentment, a Austràlia en Lifestyle Food Channel.
A Alemanya, 'Das perfekte diner', ha aconseguit els ratings més alts en la història en el canal on s'emet, VOX, que és la quarta cadena alemanya en el target comercial. L'espai ha arribat a aconseguir un 21% de quota.
Des de la seua estrena en el mes de març a França, 'Un diner presque parfait' ha ajudat a alçar el raiting del canal M6, la qual cosa evidència la gran acollida dels espectadors. La passada setmana ha batut rècords d'audiència arribant a aconseguir un 46,1% de share en el target comercial.
Produït per Zeppelin per a la cadena, 'Come dine with me' mescla nombrosos ingredients: concursants variats, un poc de decoració, una mica de xafardeig i coneixements de cuina.
Cada dia de la setmana, un dels participants convida a la resta a passar una velada en sa casa. La cita inclou recepció, sopar i sobretaula. No es tracta de saber cuinar, també compten el menú triat, els vins triats, la presentació, l'ambient, la decoració, la conversació posterior al sopar... Els "invitats" són, al mateix temps, contrincants i jutges. Abans de tornar a les seues respectives cases, tots puntuen l'amfitrió i cada divendres, hi ha un guanyador.
'Come dine with me' serà una de les noves apostes de la cadena per a intentar reforçar les seues vesprades, que donaran un gir en les pròximes setmanes amb l'estrena de nous espais.
Gran èxit d'audiència a França i Alemanya
El passat març, el programa va ser guardonat amb el premi RTS Programme Award en la categoria de "Millor programa de daytime".
En les seues versions adaptades, el programa s'emet en els canals M'a6 França, Vox a Alemanya, en TLC als Estats Units i recentment, a Austràlia en Lifestyle Food Channel.
A Alemanya, 'Das perfekte diner', ha aconseguit els ratings més alts en la història en el canal on s'emet, VOX, que és la quarta cadena alemanya en el target comercial. L'espai ha arribat a aconseguir un 21% de quota.
Des de la seua estrena en el mes de març a França, 'Un diner presque parfait' ha ajudat a alçar el raiting del canal M6, la qual cosa evidència la gran acollida dels espectadors. La passada setmana ha batut rècords d'audiència arribant a aconseguir un 46,1% de share en el target comercial.
No hay comentarios:
Publicar un comentario