Alguna cosa està canviant en la televisió. Els menors de 35 anys preferixen veure en dispositius alternatius com pot ser el telèfon mòbil o l'ordinador. Per països, Itàlia (41%), Espanya (36%) i França (36%) encapçalen la llista per a veure continguts en altres suports.
Segons l'últim informe de Accenture sobre consum de programes, als Estats Units, el 46% dels consultats -entre 18 i 24 anys- veu continguts a través del seu telèfon mòbil. D'esta manera, hi ha un menor interés entre aquells que tenen 55 anys o més (19%).
Els responsables insistixen en el fet que este canvi en el comportament representa el començament d'una onada de transformacions en el mercat de distribució i producció de continguts en tot el món. "El grup d'edat menor de 35 anys té més tendència a veure continguts en dispositius alternatius", va dir Amézola.
D'altra banda, els consumidors saben quin tipus de contingut encaixa millor en cada dispositiu alternatiu. Per exemple, el 27% dels enquestats preferix veure programes complets de televisió en el seu ordinador, mentres que al mateix percentatge li agradaria rebre informació de servici públic.
Al 26% li agradaria veure nous continguts que no apareixen normalment en televisió i el 25% vol veure continguts que creen ells mateixos. Són pocs aquells a què els agradaria rebre un resum amb els millors moments de cada programa o versions reduïdes dels mateixos (18%).
Poder de decisió
D'esta manera, el 37% dels adults està disposat a pagar per descarregar programes de televisió des d'un servici digital. La mitat d'ells preferix una quota mensual per a baixar continguts sense límit i l'altra mitat pagaria únicament quan descarregara un programa. El 35% no pagaria a canvi de veure publicitat en el contingut.
Per a Accenture, açò reafirma el fet que els consumidors de tot el món tenen en l'actualitat més poder i control que mai per a decidir el que volen veure, quan i per quin mitjà. "Per distribució geogràfica, una estratègia única per als servicis digitals no funcionarà mai", segons Amézola.
L'estudi va ser realitzat amb persones de diferents edats, depenent el país. Així, a Espanya i Itàlia es va consultar gent d'entre 16 i 54 anys, mentres que a França, Alemanya i Regne Unit, van ser persones d'entre 16 i 64 anys. En Estats Units, majors de 18 anys, i a Brasil i Mèxic, adults d'entre 18 i 64 anys.
Desencantats amb la TV encara que fidels als seus programes favorits
Els consumidors estan cada vegada més desencantats amb el que veuen en televisió, encara que continuen sent fidels als seus programes favorits, segons un dada que es desprén d'este estudi realitzat a Espanya, Estats Units, França, Alemanya, Itàlia, Regne Unit, Brasil i Mèxic, publicat hui per la companyia Accenture.
Per als responsables, l'estudi conclou que encara que la televisió continua sent el principal mitjà de comunicació en tot el món (el 97% afirma veure al llarg de la setmana), els patrons de consum van, des de la situació geogràfica i l'edat, fins a l'estatus socioeconòmic.
Així, el 83% dels consultats va mostrar el seu descontent amb la televisió tradicional, mentres que el 33% continua veient huit o més sèries per setmana. Quasi el 70% veu quatre o més programes per setmana i el 71% ho fa en quatre o més canals de televisió. "El fet de passar de canal a canal demostra que els consumidors són més fidels al contingut que a un canal determinat", van assegurar els responsables.
Segons Accenture, estos resultats són una bona oportunitat perquè els creadors, estudis i canals comencen a generar continguts en diversos suports, per mitjà d'un bon nombre de dispositius. "La gent està deixant de banda la programació lineal tradicional. L'edat s'ha convertit en el principal indicador d'estes preferències en el comportament", va explicar un soci de la companyia.
Segons l'últim informe de Accenture sobre consum de programes, als Estats Units, el 46% dels consultats -entre 18 i 24 anys- veu continguts a través del seu telèfon mòbil. D'esta manera, hi ha un menor interés entre aquells que tenen 55 anys o més (19%).
Els responsables insistixen en el fet que este canvi en el comportament representa el començament d'una onada de transformacions en el mercat de distribució i producció de continguts en tot el món. "El grup d'edat menor de 35 anys té més tendència a veure continguts en dispositius alternatius", va dir Amézola.
D'altra banda, els consumidors saben quin tipus de contingut encaixa millor en cada dispositiu alternatiu. Per exemple, el 27% dels enquestats preferix veure programes complets de televisió en el seu ordinador, mentres que al mateix percentatge li agradaria rebre informació de servici públic.
Al 26% li agradaria veure nous continguts que no apareixen normalment en televisió i el 25% vol veure continguts que creen ells mateixos. Són pocs aquells a què els agradaria rebre un resum amb els millors moments de cada programa o versions reduïdes dels mateixos (18%).
Poder de decisió
D'esta manera, el 37% dels adults està disposat a pagar per descarregar programes de televisió des d'un servici digital. La mitat d'ells preferix una quota mensual per a baixar continguts sense límit i l'altra mitat pagaria únicament quan descarregara un programa. El 35% no pagaria a canvi de veure publicitat en el contingut.
Per a Accenture, açò reafirma el fet que els consumidors de tot el món tenen en l'actualitat més poder i control que mai per a decidir el que volen veure, quan i per quin mitjà. "Per distribució geogràfica, una estratègia única per als servicis digitals no funcionarà mai", segons Amézola.
L'estudi va ser realitzat amb persones de diferents edats, depenent el país. Així, a Espanya i Itàlia es va consultar gent d'entre 16 i 54 anys, mentres que a França, Alemanya i Regne Unit, van ser persones d'entre 16 i 64 anys. En Estats Units, majors de 18 anys, i a Brasil i Mèxic, adults d'entre 18 i 64 anys.
Desencantats amb la TV encara que fidels als seus programes favorits
Els consumidors estan cada vegada més desencantats amb el que veuen en televisió, encara que continuen sent fidels als seus programes favorits, segons un dada que es desprén d'este estudi realitzat a Espanya, Estats Units, França, Alemanya, Itàlia, Regne Unit, Brasil i Mèxic, publicat hui per la companyia Accenture.
Per als responsables, l'estudi conclou que encara que la televisió continua sent el principal mitjà de comunicació en tot el món (el 97% afirma veure al llarg de la setmana), els patrons de consum van, des de la situació geogràfica i l'edat, fins a l'estatus socioeconòmic.
Així, el 83% dels consultats va mostrar el seu descontent amb la televisió tradicional, mentres que el 33% continua veient huit o més sèries per setmana. Quasi el 70% veu quatre o més programes per setmana i el 71% ho fa en quatre o més canals de televisió. "El fet de passar de canal a canal demostra que els consumidors són més fidels al contingut que a un canal determinat", van assegurar els responsables.
Segons Accenture, estos resultats són una bona oportunitat perquè els creadors, estudis i canals comencen a generar continguts en diversos suports, per mitjà d'un bon nombre de dispositius. "La gent està deixant de banda la programació lineal tradicional. L'edat s'ha convertit en el principal indicador d'estes preferències en el comportament", va explicar un soci de la companyia.
No hay comentarios:
Publicar un comentario