No obstant això, és significatiu que es complisquen quatre mesos sense que cap cadena aconseguisca aconseguir el 20%, la qual cosa ve a demostrar la tendència a la fragmentació del mercat.
A més, s'imposa en els àmbits d'Andalusia, Astúries, Canàries, Catalunya, País Basc, Madrid i València. Per dies de la setmana, també igual que el mes passat, la cadena s'imposa en totes les jornades, a excepció dels dissabtes i per franges destaca en el matí, l'horari de màxima audiència i l'horari de matinada. La ficció de “Aida”, “C.S.I.”, “Sin Tetas no hay paraíso” encabezan el llistat de les emissions més vistes de la cadena.
2.- La 1 (17.1%) recupera la segona plaça i és líder en informatius
A més, en el desglossament per àmbits, és l'opció dominant a Aragó, Balears, Castella La Manxa, Galícia, Múrcia i Resta. La celebració de les eleccions de març del 2008 ha reafirmat a La 1 com la referència informativa, liderant en totes les edicions d'informatius, tant de sobretaula com d'horari de màxima audiència. L'emissió més vista de la cadena correspon al segon debat entre Zapatero-Rajoy que va congregar a 6,905,000 espectadors.
Per la seua banda, La 2 (4,4%) repetix resultat per Quart mes consecutiu. Les emissions del “Motociclisme: G.P. de Qatar” es convertix en el més vist de la cadena, seguit del concurs “Saber y Ganar”, que és l'espai franquícia de l'emissora.
3.- Antena 3 (15.9%) registra la quota més baixa des d'agost de 1992
4.- La FORTA (14.5%) firma el seu mínim de temporada
El conjunt de cadenes autonòmiques amitjanen cinc dècimes menys que durant el mes de febrer. CSUR, 17,2% (Andalusia), torna a ser l'autonòmica que registra una quota de pantalla més alta encara que presenta una minva d'1,7 punts i cedix el lideratge de la seua regió a Telecinco.
5.- Cuatro (8.7%) bat el seu rècord mensual per tercer mes consecutiu
Les emissions més vistes de la cadena pertanyen a “House”, “El Hormiguero”, “Anatomía de Grey”, “Callejeros” y “Fama a bailar”, este últim programa és bàsic per al nou rècord de la cadena donada la seua periodicitat de dilluns a divendres, més l'emissió del diumenge.
6.- La Sexta (5.2%) repetix resultat i s'escora al públic masculí
7.- Temàtiques (12,0%) creixen tres dècimes i repetixen el seu màxim històric. Antena.Neox encapçala el rànquing de les emissores Temàtiques i de TDT
El total de cadenes que conformen les Temàtiques amitjanen un 12% de quota de pantalla, igualant així la dada del passat agost quan van batre el seu màxim històric. Així mateix, com ve sent habitual, el conjunt de Temàtiques s'imposa entre els xiquets de 4 a 12 anys i en la franja de bon matí.
En el desglossament per cadenes, este mes torna a ser ANTENA.NEOX (0,481%) la cadena més vista, seguida de FOX (0,472%), AXN (0,450%), CLAN TVE (0,384%), CALLE 13 (0,375%) i TELEDEPORTE (0,373%).
8.- La TDT (12%) puja mig punt i aconseguix el seu màxim històric.
9.- El consum diari és de 3 hores i 54 minuts, un poc inferior al de febrer
Els espanyols van dedicar una mitjana de 3 hores i 54 minuts al dia a veure la televisió durant el mes de març, una xifra lleugerament inferior a la del mes de febrer. Els dies de major consum són els diumenges i els dilluns i els grups sociodemogràfics que veuen més la televisió són les dones, els majors de 45 anys i les classes baixes i mitges baixes.
10.- L'espot més vist del mes pertany a “SKODA/FABIA” en La1 emés durant el debat del 3 de març entre els candidats al govern. L'anunci de l'automòbil, de 30 segons de duració, va ser vist per 7,448,000 espectadors.
- Els informatius de La 1 augmenten l'avantatge (272,000 espectadors) amb els d'Antena 3, en la ponderació de l'audiència mitjana de les dos edicions de migdia i nit.
• La celebració de les Eleccions de març del 2008 ha reafirmat a La 1 com la referència informativa, liderant en totes les edicions d'informatius, tant de sobretaula com d'horari de màxima audiència.
No hay comentarios:
Publicar un comentario