Antena 3 estrena este pròxim dilluns 2 de juny "Ven a cenar conmigo", la versió espanyola de "Come dine with me", reeixit format internacional creat pel canal britànic Channel 4 al Gener del 2005.
El nou programa s'emetrà de dilluns a divendres a les 20:15 hores, en la franja que actualment ocupa "El diario de Patricia", que avançarà el seu inici.
La cadena també reestructurarà la seua vesprada a partir del dilluns amb una reducció en la duració de les telenovel·les "Las tontas no van al cielo" i "Pura sangre".
Antena 3 ja promociona el programa a través de la pàgina web
http://www.antena3.com/venacenarconmigo/index.html
Produït per Zeppelin (“Gran Hermano”, “Supermodelo”) per a la cadena, “Ven a cenar conmigo” mescla nombrosos ingredients: concursants variats, un poc de decoració, una mica de xafardeig, reality i coneixements de cuina.
Cada dia de la setmana, un dels participants invita a la resta a passar una vetlada en sa casa. La cita inclou recepció, sopar i sobretaula.
No es tracta de saber cuinar, també compten el menú triat, els vins triats, la presentació, l'ambient, la decoració, la conversació posterior al sopar... Els “invitats” són, al mateix temps, contrincants i jutges. Abans de tornar a les seues respectives cases, tots puntuen l'amfitrió i cada divendres, hi ha un guanyador.
Gran èxit d'audiència a França i Alemanya
"Come Dine with me" s'ha emés en Channel 4 en la franja de vesprada (20.00 hores). El passat març, el programa va ser guardonat amb el premi RTS Programme Award en la categoria de “Millor programa de daytime”.
En les seues versions adaptades, el programa s'emet en els canals M'a6 França, Vox a Alemanya, en TLC als Estats Units i recentment, a Austràlia en Lifestyle Food Channel.
En Alemanya, ‘Das perfekte diner’, ha aconseguit els ratings més alts en la història en el canal on s'emet, VOX, que és la quarta cadena alemanya en el target comercial. L'espai ha arribat a aconseguir un 21% de quota, segons dades facilitades per Antena 3.
Des de la seua estrena en el mes de març a França, ‘Un diner presque parfait' ha ajudat a alçar el raiting del canal M6, el que evidència la gran acollida dels espectadors. La passada setmana, ha batut rècords d'audiència arribant a aconseguir un 46.1% de share en el target comercial.
El nou programa s'emetrà de dilluns a divendres a les 20:15 hores, en la franja que actualment ocupa "El diario de Patricia", que avançarà el seu inici.
La cadena també reestructurarà la seua vesprada a partir del dilluns amb una reducció en la duració de les telenovel·les "Las tontas no van al cielo" i "Pura sangre".
Antena 3 ja promociona el programa a través de la pàgina web
http://www.antena3.com/venacenarconmigo/index.html
Produït per Zeppelin (“Gran Hermano”, “Supermodelo”) per a la cadena, “Ven a cenar conmigo” mescla nombrosos ingredients: concursants variats, un poc de decoració, una mica de xafardeig, reality i coneixements de cuina.
Cada dia de la setmana, un dels participants invita a la resta a passar una vetlada en sa casa. La cita inclou recepció, sopar i sobretaula.
No es tracta de saber cuinar, també compten el menú triat, els vins triats, la presentació, l'ambient, la decoració, la conversació posterior al sopar... Els “invitats” són, al mateix temps, contrincants i jutges. Abans de tornar a les seues respectives cases, tots puntuen l'amfitrió i cada divendres, hi ha un guanyador.
Gran èxit d'audiència a França i Alemanya
"Come Dine with me" s'ha emés en Channel 4 en la franja de vesprada (20.00 hores). El passat març, el programa va ser guardonat amb el premi RTS Programme Award en la categoria de “Millor programa de daytime”.
En les seues versions adaptades, el programa s'emet en els canals M'a6 França, Vox a Alemanya, en TLC als Estats Units i recentment, a Austràlia en Lifestyle Food Channel.
En Alemanya, ‘Das perfekte diner’, ha aconseguit els ratings més alts en la història en el canal on s'emet, VOX, que és la quarta cadena alemanya en el target comercial. L'espai ha arribat a aconseguir un 21% de quota, segons dades facilitades per Antena 3.
Des de la seua estrena en el mes de març a França, ‘Un diner presque parfait' ha ajudat a alçar el raiting del canal M6, el que evidència la gran acollida dels espectadors. La passada setmana, ha batut rècords d'audiència arribant a aconseguir un 46.1% de share en el target comercial.
No hay comentarios:
Publicar un comentario