Segons ha conegut la premsa, la cadena pública recuperará 'Identity' en poc més d'un mes. Televisió Espanyola s'ha encabotat a renovar practicament la totalitat dels seus programes de nit i en eixa tasca el concurs de Zeppelin ha aconseguit una plaça.
La productora començarà entre finals de maig i principis de juny amb la gravació de les noves entregues. TVE vol tindre com més prompte millor el format en marxa, de fet la seua arribada està prevista per a la segona quinzena del pròxim mes de juny. La cadena encara no es maneja dia d'emissió, ja que tot dependrà dels resultats que Cullen les noves estrenes de la cadena en els seus diferents dies d'emissió.
Segons ha sabut este portal, la idea de la cadena és mantindre el format en emissió al llarg de tot l'estiu, i és que precisament va ser el passat any en estes dates quan millor rendiment va obtindre el concurs.
La productora no preveu introduir canvis en el format, per la qual cosa la mecànica, la duració i el decorat tornaran a ser els mateixos. Encara que s'ha remenat la possibilitat que 'Identity' estrenara nou presentador.
La productora acaba d'iniciar la seua fase de càsting tant per a reclutar als futurs concursants com per a donar amb els "estranys" més singulars. Per a ambdós casos, i com sol ser habitual en programes de TV, el requisit és ser major d'edat.
Zeppelin busca persones amb alguna peculiaritat o curiositat en la seua vida, bé perquè hagen fet una cosa curiosa, perquè hagen estat en algun lloc rar, hagen conegut a algú cridaner, tinguen relació o siguen familiars d'alguna celebritat, la seua professió siga curiosa o original... és a dir, que tinguen algun episodi, afició o activitat curiosa o cridanera.
El concurs torna després de les bones crítiques que va collir en la temporada passada i, sobretot, després del bon rendiment que va mostrar el concurs en la seua emissió directa contra els imbatibles forenses de Telecinco.
Una quarta oportunitat
Es tracta de la quarta renovació de 'Identity' després de la seua estrena el passat 16 de juliol del 2007. Després de l'estiu, la cadena va renovar l'emissió del concurs durant tot el mes de setembre. Poc després, la cadena va renovar el format fins a final d'any i més tard fins a final del mes de febrer.
No obstant això, els acceptables índexs d'audiència collits en les seues primeres setmanes, van caure en picat després de la decisió de la cadena de recol·locar el programa en el prime estafe (i batega night) dels divendres. La tornada de '¡Mira quién baila!' va obligar a la cadena a moure fitxa, a pesar dels bons resultats que el concurs d'identitats ocultes collia en la nit dels dilluns.
A partir de llavors, ni el programa de ball ni 'Identity' van aconseguir acostar-se als seus principals competidors en la mateixa franja d'emissió. La cadena pública va voler assegurar-se el prime estafe dels dilluns i va acabar perjudicant un dels espais que millor acceptació havien obtingut durant el passat estiu. De fet, 'Identity' havia aconseguit des de final d'agost incrementar de manera gradual la seua audiència arribant inclús a superar la barrera del 19% i col·locant-se per davant d'Antena 3 en la nit del dilluns.
Unes audiències irregulars
El passat estiu 'Identity' va aconseguir fer-se un buit en la difícil nit dels dilluns. El concurs estrenat el 16 de juliol va superar els 2 milions d'espectadors (2.128.000), encara que es va haver de conformar amb una mitjana del 14,7%. Una setmana més tard, l'espai de Zeppelin-Endemol va pujar fins al 17,2%. Des de la seua estrena l'oferta de La 1 quedó lluny de liderar la seua franja d'emissió, però ràpidament es va convertir en una interessant oferta de què molts parlaven.
16-07-2007: 2.128.000 (14,7%) -dilluns, prime estafe-
24-07-2007: 2.438.000 (17,2%)
Televisió Espanyola va veure en 'Identity' una oferta atractiva per a la seua audiència més juvenil i familiar, i a pesar dels seus registres la cadena va decidir oferir en prime estafe una doble entrega a partir del 31 de juliol. La veritat és que esta maniobra va reportar a la cadena pública millors resultats dels que collia.
31-07-2007: 1.716.000 (13,1%) i 2.030.000 (16,2%)
06-08-2007: 2.042.000 (16,1%) mitjana 2 programes
13-08-2007: 2.249.000 (19,1%) mitjana 2 programes
20-08-2007: 2.116.000 (16,3%) i 2.142.000 (18,5%)
27-08-2007: 1.990.000 (14,6%) i 2.121.000 (16,5%)
'Identity' llegó a a superar, en la nit del dilluns, al cine d'Antena 3 en diverses ocasions, convertint-se en la segona opció de la seua franja. Per això, segons va avançar esta web, TVE va assegurar l'emissió del concurs al llarg de tot el mes de setembre.
03-09-2007: 1.920.000 (13,2%) i 2.352.000 (16,4%)
10-09-2007: 2.459.000 (15,2%) i 2.696.000 (19,6%)
Un concurs simple i nou
Cada setmana són dos els concursants, per programa, que posen en joc la seua intuïció, la seua memòria i els seus dots d'observació. Deduir i apostar després de la primera impressió és l'objectiu i, en definitiva, la dinàmica d'este amé concurs.
'Identity' és l'adaptació del programa del mateix nom que emet amb gran èxit la cadena nord-americana NBC i que ja han adquirit 16 països, basat en la fiabilitat de les primeres impressions.
La productora començarà entre finals de maig i principis de juny amb la gravació de les noves entregues. TVE vol tindre com més prompte millor el format en marxa, de fet la seua arribada està prevista per a la segona quinzena del pròxim mes de juny. La cadena encara no es maneja dia d'emissió, ja que tot dependrà dels resultats que Cullen les noves estrenes de la cadena en els seus diferents dies d'emissió.
Segons ha sabut este portal, la idea de la cadena és mantindre el format en emissió al llarg de tot l'estiu, i és que precisament va ser el passat any en estes dates quan millor rendiment va obtindre el concurs.
La productora no preveu introduir canvis en el format, per la qual cosa la mecànica, la duració i el decorat tornaran a ser els mateixos. Encara que s'ha remenat la possibilitat que 'Identity' estrenara nou presentador.
La productora acaba d'iniciar la seua fase de càsting tant per a reclutar als futurs concursants com per a donar amb els "estranys" més singulars. Per a ambdós casos, i com sol ser habitual en programes de TV, el requisit és ser major d'edat.
Zeppelin busca persones amb alguna peculiaritat o curiositat en la seua vida, bé perquè hagen fet una cosa curiosa, perquè hagen estat en algun lloc rar, hagen conegut a algú cridaner, tinguen relació o siguen familiars d'alguna celebritat, la seua professió siga curiosa o original... és a dir, que tinguen algun episodi, afició o activitat curiosa o cridanera.
El concurs torna després de les bones crítiques que va collir en la temporada passada i, sobretot, després del bon rendiment que va mostrar el concurs en la seua emissió directa contra els imbatibles forenses de Telecinco.
Una quarta oportunitat
Es tracta de la quarta renovació de 'Identity' després de la seua estrena el passat 16 de juliol del 2007. Després de l'estiu, la cadena va renovar l'emissió del concurs durant tot el mes de setembre. Poc després, la cadena va renovar el format fins a final d'any i més tard fins a final del mes de febrer.
No obstant això, els acceptables índexs d'audiència collits en les seues primeres setmanes, van caure en picat després de la decisió de la cadena de recol·locar el programa en el prime estafe (i batega night) dels divendres. La tornada de '¡Mira quién baila!' va obligar a la cadena a moure fitxa, a pesar dels bons resultats que el concurs d'identitats ocultes collia en la nit dels dilluns.
A partir de llavors, ni el programa de ball ni 'Identity' van aconseguir acostar-se als seus principals competidors en la mateixa franja d'emissió. La cadena pública va voler assegurar-se el prime estafe dels dilluns i va acabar perjudicant un dels espais que millor acceptació havien obtingut durant el passat estiu. De fet, 'Identity' havia aconseguit des de final d'agost incrementar de manera gradual la seua audiència arribant inclús a superar la barrera del 19% i col·locant-se per davant d'Antena 3 en la nit del dilluns.
Unes audiències irregulars
El passat estiu 'Identity' va aconseguir fer-se un buit en la difícil nit dels dilluns. El concurs estrenat el 16 de juliol va superar els 2 milions d'espectadors (2.128.000), encara que es va haver de conformar amb una mitjana del 14,7%. Una setmana més tard, l'espai de Zeppelin-Endemol va pujar fins al 17,2%. Des de la seua estrena l'oferta de La 1 quedó lluny de liderar la seua franja d'emissió, però ràpidament es va convertir en una interessant oferta de què molts parlaven.
16-07-2007: 2.128.000 (14,7%) -dilluns, prime estafe-
24-07-2007: 2.438.000 (17,2%)
Televisió Espanyola va veure en 'Identity' una oferta atractiva per a la seua audiència més juvenil i familiar, i a pesar dels seus registres la cadena va decidir oferir en prime estafe una doble entrega a partir del 31 de juliol. La veritat és que esta maniobra va reportar a la cadena pública millors resultats dels que collia.
31-07-2007: 1.716.000 (13,1%) i 2.030.000 (16,2%)
06-08-2007: 2.042.000 (16,1%) mitjana 2 programes
13-08-2007: 2.249.000 (19,1%) mitjana 2 programes
20-08-2007: 2.116.000 (16,3%) i 2.142.000 (18,5%)
27-08-2007: 1.990.000 (14,6%) i 2.121.000 (16,5%)
'Identity' llegó a a superar, en la nit del dilluns, al cine d'Antena 3 en diverses ocasions, convertint-se en la segona opció de la seua franja. Per això, segons va avançar esta web, TVE va assegurar l'emissió del concurs al llarg de tot el mes de setembre.
03-09-2007: 1.920.000 (13,2%) i 2.352.000 (16,4%)
10-09-2007: 2.459.000 (15,2%) i 2.696.000 (19,6%)
Un concurs simple i nou
Cada setmana són dos els concursants, per programa, que posen en joc la seua intuïció, la seua memòria i els seus dots d'observació. Deduir i apostar després de la primera impressió és l'objectiu i, en definitiva, la dinàmica d'este amé concurs.
'Identity' és l'adaptació del programa del mateix nom que emet amb gran èxit la cadena nord-americana NBC i que ja han adquirit 16 països, basat en la fiabilitat de les primeres impressions.
No hay comentarios:
Publicar un comentario