L'1 estrena dimarts que ve a les 22:00 hores les gales de "Hijos de Babel", el talent xou d'immigrants del que ja s'estan emetent els càstings en La 2.
La cadena pública havia programat inicialment el llançament de l'espai que produïx Zeppelin en la nit del dilluns, a partir del 21 de gener, però finalment ha optat per ubicar en este dia la sèrie "Herederos".
Antonio Garrido conduirà “Hijos de Babel”, la nova gran aposta d'entreteniment de TVE per a este hivern que ocuparà per tant el prime estafe dels dimarts, en competència directa amb les sèries "Los hombres de Paco" (Antena 3), "Los Serrano" (Telecinco) i "House" (Cuatro).
L'actor i presentador Antonio Garrido prosseguix la seua meteòrica carrera en la cadena pública darrere d'un any carregat de treballs amb el concurs “Identity” -que compaginarà amb “Hijos de Babel”-, la gala “El disco del año”, la retransmissió de les Campanades amb Anne Igartiburu i l'especial musical de Nit de cap d'Any.
"No volem ser un karoke d'imitadors"
"Hijos de Babel" és un concurs en què cantants i músics de diferents països i cultures competixen per aconseguir una carrera musical i poder desenrotllar un projecte solidari en el seu país d'origen.
El programa dóna l'oportunitat a solistes, duos o grups que, a l'haver immigrat a Espanya, hagen hagut de deixar el seu treball com a artistes en els seus llocs de procedència.
“La diferència amb altres programes musicals d'este estil és que ‘Hijos de Babel' té una voluntat integradora. Els concursants són persones que van abandonar un somni per haver-hi de fer front a altres necessitats”, ha explicat la directora de Programes de TVE, Eva Cebrián, durant la presentació del programa.
Més de 4.000 candidats
A “Hijos de Babel”, coproduït per Zeppelin (“Gran Hermano”, “Supermodelo”) i Produccions Anònimes, s'han presentat més de 4.000 candidats procedents de diferents països, encara que una gran majoria procedixen d'Equador, Bolívia i el continent africà.
"Donarem l'oportunitat a persones que ara estan treballant en professions d'allò més variades, des de caixers a obrers, però que en els seus països d'origen tenien una carrera musical més o menys desenrotllada”, va comentar Alejo Stivel, un dels productors musicals del concurs.
Un tema musical conegut pel públic
Carlos López, de Producciones Anónimas, va insistir que “volem fer un programa amb músics, no volem descobrir gent amb qualitats artístiques”. En este sentit, Fernando Montesinos, un altre dels productors i directors del càsting, ha remarcat que “no volem a simples imitadors”.
Els concursants hauran d'interpretar cada setmana un tema conegut pel públic, encara que, segons vaja avançant el programa, podrien posar en escena les seues pròpies cançons. “El que no volem és que canten tots els estils com si fóra un karaoke, sinó que els porten al seu terreny”, ha dit Carlos López.
Deu participants es mesuraran en les gales
El programa comptarà amb una selecció final de deu participants, que poden ser solistes, duos o grups. Tots assajaran en un centre amb els tres productors musicals del programa, Alejo Stivel, José Ramón Flórez i Fernando Montesinos, durant cinc dies a la setmana.
En la gala, cada intèrpret posarà en escena la seua actuació, que serà valorada per un jurat, en el que cada setmana participarà un cantant de reconegut prestigi, i el públic.
Com a novetat, les actuacions també podran ser descarregades per Internet. Les tres que més èxit tinguen en la Xarxa, rebran una puntuació especial que ajudarà a elaborar un rànquing. L'últim de la llista abandonarà el programa.
La cadena pública havia programat inicialment el llançament de l'espai que produïx Zeppelin en la nit del dilluns, a partir del 21 de gener, però finalment ha optat per ubicar en este dia la sèrie "Herederos".
Antonio Garrido conduirà “Hijos de Babel”, la nova gran aposta d'entreteniment de TVE per a este hivern que ocuparà per tant el prime estafe dels dimarts, en competència directa amb les sèries "Los hombres de Paco" (Antena 3), "Los Serrano" (Telecinco) i "House" (Cuatro).
L'actor i presentador Antonio Garrido prosseguix la seua meteòrica carrera en la cadena pública darrere d'un any carregat de treballs amb el concurs “Identity” -que compaginarà amb “Hijos de Babel”-, la gala “El disco del año”, la retransmissió de les Campanades amb Anne Igartiburu i l'especial musical de Nit de cap d'Any.
"No volem ser un karoke d'imitadors"
"Hijos de Babel" és un concurs en què cantants i músics de diferents països i cultures competixen per aconseguir una carrera musical i poder desenrotllar un projecte solidari en el seu país d'origen.
El programa dóna l'oportunitat a solistes, duos o grups que, a l'haver immigrat a Espanya, hagen hagut de deixar el seu treball com a artistes en els seus llocs de procedència.
“La diferència amb altres programes musicals d'este estil és que ‘Hijos de Babel' té una voluntat integradora. Els concursants són persones que van abandonar un somni per haver-hi de fer front a altres necessitats”, ha explicat la directora de Programes de TVE, Eva Cebrián, durant la presentació del programa.
Més de 4.000 candidats
A “Hijos de Babel”, coproduït per Zeppelin (“Gran Hermano”, “Supermodelo”) i Produccions Anònimes, s'han presentat més de 4.000 candidats procedents de diferents països, encara que una gran majoria procedixen d'Equador, Bolívia i el continent africà.
"Donarem l'oportunitat a persones que ara estan treballant en professions d'allò més variades, des de caixers a obrers, però que en els seus països d'origen tenien una carrera musical més o menys desenrotllada”, va comentar Alejo Stivel, un dels productors musicals del concurs.
Un tema musical conegut pel públic
Carlos López, de Producciones Anónimas, va insistir que “volem fer un programa amb músics, no volem descobrir gent amb qualitats artístiques”. En este sentit, Fernando Montesinos, un altre dels productors i directors del càsting, ha remarcat que “no volem a simples imitadors”.
Els concursants hauran d'interpretar cada setmana un tema conegut pel públic, encara que, segons vaja avançant el programa, podrien posar en escena les seues pròpies cançons. “El que no volem és que canten tots els estils com si fóra un karaoke, sinó que els porten al seu terreny”, ha dit Carlos López.
Deu participants es mesuraran en les gales
El programa comptarà amb una selecció final de deu participants, que poden ser solistes, duos o grups. Tots assajaran en un centre amb els tres productors musicals del programa, Alejo Stivel, José Ramón Flórez i Fernando Montesinos, durant cinc dies a la setmana.
En la gala, cada intèrpret posarà en escena la seua actuació, que serà valorada per un jurat, en el que cada setmana participarà un cantant de reconegut prestigi, i el públic.
Com a novetat, les actuacions també podran ser descarregades per Internet. Les tres que més èxit tinguen en la Xarxa, rebran una puntuació especial que ajudarà a elaborar un rànquing. L'últim de la llista abandonarà el programa.
Una carrera musical i un projecte solidari com a premi
Els concursants lluitaran per aconseguir un contracte que els permetrà desenrotllar una carrera musical. No obstant això, els tres finalistes també podran ajudar els seus compatriotes amb un projecte solidari que es durà a terme en el seu país de procedència.
“Amb els diners de les telefonades i dels patrocinadors es desenrotllaran els projectes que propose cada un dels tres finalistes. Este serà un procés totalment transparent i se sabrà quin percentatge de cada ingrés es va a destinar a este fi”, segons Carlos López.
"Volem ensenyar com viuen a Espanya”
El concurs tindrà una doble vessant, ja que la cadena no sols vol mostrar les qualitats artístiques dels participants, sinó que desitja mostrar com és la seua forma de vida a Espanya.
”Pretenem que es veja quin ritme de vida porten al nostre país i com s'integren les seues comunitats”, ha explicat Cebrián. En este sentit, durant els programes s'emetran vídeos sobre els concursants que es gravaran en els dos dies lliures que tindran cada setmana.
No hay comentarios:
Publicar un comentario