Després de la sobtada supressió de "Aquí hay tomate", que es despedix de Telecinco després de cinc anys d'emissió, la cadena reestructura la seua franja de vesprada a partir del dilluns amb l'avanç del magacín "Está pasando" a les 17.00 hores, segons anunciaven ahir les promocions.
Així, si no hi ha nous canvis, el reality "Supervivientes" passarà a oferir-se a les 15.30 hores, seguit a les 16.00 hores de la telenovel·la "Yo soy Bea". A continuació, el magacín d'actualitat i cor que conduïxen Emilio Pineda i Lluïa Riaño ampliarà la seua duració a tres hores, fins a les huit de la vesprada. L'access prime estafe es manté intacte amb l'emissió del concurs "Pasapalabra".
Telecinco tritura "Aquí hay tomate"
“Aquí hay tomate” es despedix este divendres de Telecinco. La cadena de Mediaset ha decidit tirar el tancament per sorpresa i de manera fulminant al seu veterà i emblemàtic programa de cor, després de quasi cinc anys d'emissió, degut fonamentalment al desgast d'audiència patit al llarg d'esta temporada.
“Hui és un dia històric per a nosaltres”, ha dit Carmen Alcayde sobre la sobtada despedida del programa, una notícia que a ells mateixos els havia agarrat per sorpresa. "Ens hem assabentat hui i no ens l'esperàvem", ha comentat Jorge Javier Vázquez, que ha agraït els “missatges de suport” rebuts durant l'emissió del programa.
"Han sigut cinc anys regalats que no oblidarem mai”, ha declarat la seua companya Carmen Alcayde, que ha promés "plorar" el divendres i "dir-li a Jorge Javier Vázquez una cosa que mai li havia dit abans".
"La vida d'Isabel Pantoja canviarà radicalment d'ací a 3 dies", repetien amb ironia els presentadors. "Tornarà a somriure però estem segurs que no tardarà a trobar a faltar, perquè 'Aquí hay tomate' acaba per sempre".
“Aquí hay tomate” es despedix amb tres especials que la cadena emetrà al llarg d'esta setmana i que arreplegaran els millors moments del programa.
"Supervivientes" el substituïx a l'expectativa d'un nou format
S'espera que la cadena reestructure la seua vesprada a partir del dilluns amb el trasllat de “Supervivientes” a la franja de sobretaula, seguit de "Yo soy Bea" i una previsible ampliació de “Está pasando".
Telecinco prepara "nous reptes per a Jorge Javier i Carmen Alcayde
Telecinco destaca en un comunicat oficial que “Aquí hay tomate” hi ha “acompanyat als telespectadors de la sobretaula en més de 1.200 jornades, oferint la seua particular visió del món del cor amb un estil irònic i desenfadat que ha generat continus èxits d'audiència i ha convertit al seu logotip -la tomaca- en un clàssic d'estrenes, “saraus” i esdeveniments de la vida social”.
Telecinco considera que ha arribat el moment de “proposar nous reptes al talent de Jorge Javier Vázquez, de Carmen Alcayde i dels productors del programa quan encara és líder de la seua franja”. La cadena se “proposa creuar noves fronteres en el llenguatge televisiu amb un nou projecte que siga capaç d'acostar als espectadors la informació de societat en una fórmula tan innovadora com va ser en el seu dia la de “Aquí hay tomate”, un referent del gènere en la televisió espanyola.”
Fonts de la cadena reconeixen que el programa "venia donant senyals que el seu cicle s'estava acabant". "És veritat que l'audiència ha deixat de seguir-lo massivament perquè estava començant a perdre interés pel format".
Una retirada a temps és una victòria
La cancel·lació de “Aquí hay tomate” és la “crònica d'un final anunciat”, si es jutja per la progressiva erosió que patia el programa en els últims mesos. La seua mitja en esta temporada (21.5% i 2.588.000) està 4 punts i 500.000 espectadors per davall de l'anterior i el programa no aconseguix superar el 20% des que va començar l'any. No obstant això, encara que tots els professionals del sector eren conscients que l'espai de Telecinco havia entrat en una fase de retrocés, la veritat és que ningú s'esperava que Telecinco fora a prendre la decisió de retirar-lo a mitat de temporada i d'una manera tan contundent.
Amb esta maniobra, la cadena de Mediaset demostra una vegada més que no està disposada a abaixar la guàrdia res ni miqueta i cedir terreny a la competència. Després de comprovar que els últims canvis introduïts en “La Tomaca” no produïen l'efecte desitjat sinó el contrari –La caiguda d'audiència s'ha acusat en les últimes setmanes-, els directius de Telecinco han preferit retirar el programa en un moment en què encara obté unes dades més que dignes, en compte de deixar-lo morir.
Pareix que en Fuencarral s'assumix així que la fórmula de “Aquí hay tomate”, que tan rendible ha sigut per a la cadena durant els últims anys, ja no donava més de si. Ara s'explica, per exemple, que Telecinco decidira no incloure'l enguany en les seues candidatures als premis TP d'Or.
“En televisió no et pots quedar dormit perquè et despertes mort”. És una de les màximes del conseller delegat de Telecinco, Paolo Vasile, que reflectix molt bé la filosofia de cadena i l'alt nivell d'autoexigència que es marquen els seus directius i que els ha portat a liderar la televisió a Espanya per Quart any consecutiu.
Així, si no hi ha nous canvis, el reality "Supervivientes" passarà a oferir-se a les 15.30 hores, seguit a les 16.00 hores de la telenovel·la "Yo soy Bea". A continuació, el magacín d'actualitat i cor que conduïxen Emilio Pineda i Lluïa Riaño ampliarà la seua duració a tres hores, fins a les huit de la vesprada. L'access prime estafe es manté intacte amb l'emissió del concurs "Pasapalabra".
Telecinco tritura "Aquí hay tomate"
“Aquí hay tomate” es despedix este divendres de Telecinco. La cadena de Mediaset ha decidit tirar el tancament per sorpresa i de manera fulminant al seu veterà i emblemàtic programa de cor, després de quasi cinc anys d'emissió, degut fonamentalment al desgast d'audiència patit al llarg d'esta temporada.
“Hui és un dia històric per a nosaltres”, ha dit Carmen Alcayde sobre la sobtada despedida del programa, una notícia que a ells mateixos els havia agarrat per sorpresa. "Ens hem assabentat hui i no ens l'esperàvem", ha comentat Jorge Javier Vázquez, que ha agraït els “missatges de suport” rebuts durant l'emissió del programa.
"Han sigut cinc anys regalats que no oblidarem mai”, ha declarat la seua companya Carmen Alcayde, que ha promés "plorar" el divendres i "dir-li a Jorge Javier Vázquez una cosa que mai li havia dit abans".
"La vida d'Isabel Pantoja canviarà radicalment d'ací a 3 dies", repetien amb ironia els presentadors. "Tornarà a somriure però estem segurs que no tardarà a trobar a faltar, perquè 'Aquí hay tomate' acaba per sempre".
“Aquí hay tomate” es despedix amb tres especials que la cadena emetrà al llarg d'esta setmana i que arreplegaran els millors moments del programa.
"Supervivientes" el substituïx a l'expectativa d'un nou format
S'espera que la cadena reestructure la seua vesprada a partir del dilluns amb el trasllat de “Supervivientes” a la franja de sobretaula, seguit de "Yo soy Bea" i una previsible ampliació de “Está pasando".
Telecinco prepara "nous reptes per a Jorge Javier i Carmen Alcayde
Telecinco destaca en un comunicat oficial que “Aquí hay tomate” hi ha “acompanyat als telespectadors de la sobretaula en més de 1.200 jornades, oferint la seua particular visió del món del cor amb un estil irònic i desenfadat que ha generat continus èxits d'audiència i ha convertit al seu logotip -la tomaca- en un clàssic d'estrenes, “saraus” i esdeveniments de la vida social”.
Telecinco considera que ha arribat el moment de “proposar nous reptes al talent de Jorge Javier Vázquez, de Carmen Alcayde i dels productors del programa quan encara és líder de la seua franja”. La cadena se “proposa creuar noves fronteres en el llenguatge televisiu amb un nou projecte que siga capaç d'acostar als espectadors la informació de societat en una fórmula tan innovadora com va ser en el seu dia la de “Aquí hay tomate”, un referent del gènere en la televisió espanyola.”
Fonts de la cadena reconeixen que el programa "venia donant senyals que el seu cicle s'estava acabant". "És veritat que l'audiència ha deixat de seguir-lo massivament perquè estava començant a perdre interés pel format".
Una retirada a temps és una victòria
La cancel·lació de “Aquí hay tomate” és la “crònica d'un final anunciat”, si es jutja per la progressiva erosió que patia el programa en els últims mesos. La seua mitja en esta temporada (21.5% i 2.588.000) està 4 punts i 500.000 espectadors per davall de l'anterior i el programa no aconseguix superar el 20% des que va començar l'any. No obstant això, encara que tots els professionals del sector eren conscients que l'espai de Telecinco havia entrat en una fase de retrocés, la veritat és que ningú s'esperava que Telecinco fora a prendre la decisió de retirar-lo a mitat de temporada i d'una manera tan contundent.
Amb esta maniobra, la cadena de Mediaset demostra una vegada més que no està disposada a abaixar la guàrdia res ni miqueta i cedir terreny a la competència. Després de comprovar que els últims canvis introduïts en “La Tomaca” no produïen l'efecte desitjat sinó el contrari –La caiguda d'audiència s'ha acusat en les últimes setmanes-, els directius de Telecinco han preferit retirar el programa en un moment en què encara obté unes dades més que dignes, en compte de deixar-lo morir.
Pareix que en Fuencarral s'assumix així que la fórmula de “Aquí hay tomate”, que tan rendible ha sigut per a la cadena durant els últims anys, ja no donava més de si. Ara s'explica, per exemple, que Telecinco decidira no incloure'l enguany en les seues candidatures als premis TP d'Or.
“En televisió no et pots quedar dormit perquè et despertes mort”. És una de les màximes del conseller delegat de Telecinco, Paolo Vasile, que reflectix molt bé la filosofia de cadena i l'alt nivell d'autoexigència que es marquen els seus directius i que els ha portat a liderar la televisió a Espanya per Quart any consecutiu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario