Antena 3 estrena dissabte que ve, durant l'emissió de “Los Simpson”, la sèrie d'animació “Imp”. Protagonitzada per un diablet obsessionat per estendre el mal encara que no s'aclarix molt bé sobre com fer-ho. Esta sèrie acompanyarà els caps de setmana a l'emissió dels episodis de la popular família groga.
Distribuïda a nivell mundial per BRB Internacional, la sèrie està doblegada per famosos actors i còmics locals en cada país. A Espanya, Constantino Romero presta la seua veu al personatge principal.
Format reduït
Produïda per la companyia catalana Screen 21, Televisió de Catalunya i l'escocesa Red Kite en 3D d'Alta Definició, “Imp” està composta per 65 episodis de 90 segons de duració.
La nova producció d'Antena 3 està dotada d'un disseny d'estil minimalista i en blanc i negre; i es basa en un humor intel·ligent i irònic característic de la sèrie, dirigida a jóvens adults, segons informa la cadena en una nota.
Un diablet maldestre
“Imp” es desenrotlla entorn del refugi del diablet protagonista, on Imp tracta d'estendre el mal sense parar per totes les bandes. Ell creu que pot fer-ho amb lasanya caducada, decoració de mal gust o un pastís amb sorpresa horripilant.
Imp tracta de ser un personatge obsessiu i malintencionat, encara que al final resulte ser sempre prou entranyable.
Igual que el seu patit company de pis, Bob; els absurds Bertrand y Phillipe; la bona de Lumen o el Gran Jefe -el mateix dimoni - Imp és roín. Encara que, per una raó o una altra, no se li dóna molt bé.
De cara als formats multimèdia
“Imp” està especialment dissenyada per a adaptar-se als nous formats multimèdia –Mòbils, web, psp, ipod, blogs…-. De fet, Antena 3 posseïx també els drets de distribució de la sèrie en telèfons mòbils i en les pròximes setmanes començarà l'explotació comercial de la web oficial.
Així mateix, enguany eixiran al mercat els primers productes amb la imatge dels personatges principals de “Imp”, tant en categories clàssiques com en el que a noves tecnologies es referix.
“Imp” va rebre el premi del MIPCOM JR. Licensing Challenge 2006, prestigiós premi internacional que distingix anualment a la propietat televisiva amb major potencial per a desenrotllament de licensing i merchandising.
Distribuïda a nivell mundial per BRB Internacional, la sèrie està doblegada per famosos actors i còmics locals en cada país. A Espanya, Constantino Romero presta la seua veu al personatge principal.
Format reduït
Produïda per la companyia catalana Screen 21, Televisió de Catalunya i l'escocesa Red Kite en 3D d'Alta Definició, “Imp” està composta per 65 episodis de 90 segons de duració.
La nova producció d'Antena 3 està dotada d'un disseny d'estil minimalista i en blanc i negre; i es basa en un humor intel·ligent i irònic característic de la sèrie, dirigida a jóvens adults, segons informa la cadena en una nota.
Un diablet maldestre
“Imp” es desenrotlla entorn del refugi del diablet protagonista, on Imp tracta d'estendre el mal sense parar per totes les bandes. Ell creu que pot fer-ho amb lasanya caducada, decoració de mal gust o un pastís amb sorpresa horripilant.
Imp tracta de ser un personatge obsessiu i malintencionat, encara que al final resulte ser sempre prou entranyable.
Igual que el seu patit company de pis, Bob; els absurds Bertrand y Phillipe; la bona de Lumen o el Gran Jefe -el mateix dimoni - Imp és roín. Encara que, per una raó o una altra, no se li dóna molt bé.
De cara als formats multimèdia
“Imp” està especialment dissenyada per a adaptar-se als nous formats multimèdia –Mòbils, web, psp, ipod, blogs…-. De fet, Antena 3 posseïx també els drets de distribució de la sèrie en telèfons mòbils i en les pròximes setmanes començarà l'explotació comercial de la web oficial.
Així mateix, enguany eixiran al mercat els primers productes amb la imatge dels personatges principals de “Imp”, tant en categories clàssiques com en el que a noves tecnologies es referix.
“Imp” va rebre el premi del MIPCOM JR. Licensing Challenge 2006, prestigiós premi internacional que distingix anualment a la propietat televisiva amb major potencial per a desenrotllament de licensing i merchandising.
No hay comentarios:
Publicar un comentario