Des del seu reubicació en la nit del divendres, el concurs 'Identity' no acaba de reenganxar a la seua audiència, de fet els seus pitjors resultats els ha collit en estos últims dos mesos. No obstant això, la cadena es mostra pacient i pareix no importar-li massa si puja o baixa alguns punts.
La veritat és que segons s'ha conegut L'1 ha renovat novament amb la productora Zeppelin TV la gravació de noves entregues. Este acord de renovació, suposa la permanència en pantalla del concurs fins mitjan del primer trimestre de 2008, és a dir, fins al mes de febrer.
Una decisió presa després de les bones crítiques que ha collit el format i, sobretot, darrere d'analitzar algunes de les dades que aporten els audímetros i que normalment passen desapercebuts. La setmana passada, per exemple, el primer dels programes emesos va sumar 1.805.000 espectadors amb un discret share de l'11,1%, no obstant això, la seua audiència acumulada va superar els 5 milions (5.579.000).
Parlem d'audiència acumulada per a referir-nos al nombre de persones que van sintonitzar almenys 1 minut amb el programa. D'altra banda, 'Identity' va aportar divendres passat un total d'1,2 punts sobre el total de punts de share aconseguit per la cadena eixe dia. Són molts els espais que amb major audiència aporten menor punts de share a la pròpia cadena.
Nova oportunitat
Es tracta de la tercera renovació de 'Identity' després de la seua estrena el passat 16 de juliol. Després de l'estiu, la cadena va renovar l'emissió del concurs durant tot el mes de setembre. Poc després la cadena va renovar el format fins a final d'any. La cadena continua la seua ferma aposta per 'Identity', i és per això pel que acaba d'assegurar-li la seua permanència almenys fins a febrer del 2008.
Com ja hem assenyalat altres vegades, els registres d'audiència del concurs han caigut en picat després de la decisió de la cadena de recol·locar el programa en l'horari de màxima audiència dels divendres. La tornada de 'Mira qui Balla!' va obligar a la cadena a moure fitxa, a pesar dels bons índexs d'audiència que el concurs d'identitats ocultes collia en la nit dels dilluns.
Des de llavors ni el programa de ball ni 'Identity' aconseguixen acostar-se als seus principals competidors en la mateixa franja d'emissió. La cadena pública ha volgut assegurar-se el prime estafe dels dilluns i ha acabat perjudicant un dels espais que millor acceptació havien obtingut durant este passat estiu. De fet, 'Identity' havia aconseguit des de final d'agost incrementar de manera gradual la seua audiència arribant inclús a superar la barrera del 19% i col·locant-se per davant d'Antena 3 en la nit del dilluns.
Un concurs simple i nou
Cada setmana són dos els concursants, per programa, que posen en joc la seua intuïció, la seua memòria i els seus dots d'observació. Deduir i apostar després de la primera impressió és l'objectiu i, en definitiva, la dinàmica d'este amé concurs.
'Identity' és l'adaptació del programa del mateix nom que emet amb gran èxit la cadena nord-americana NBC i que ja han adquirit 16 països, basat en la fiabilitat de les primeres impressions.
"Identity es troba en la línia de renovació que estem emprenent en TVE, com ho és també la incorporació de Antonio Garrido, que se suma a les noves cares de la cadena", va dir el director de programes de L'1 d'un concurs que espera que reedite l'èxit obtingut en altres països: "Esperem poder traslladar a Espanya l'èxit d'un format que ja triomfa als Estats Units, Itàlia, Israel... i que ha sigut adquirit per setze països".
La veritat és que segons s'ha conegut L'1 ha renovat novament amb la productora Zeppelin TV la gravació de noves entregues. Este acord de renovació, suposa la permanència en pantalla del concurs fins mitjan del primer trimestre de 2008, és a dir, fins al mes de febrer.
Una decisió presa després de les bones crítiques que ha collit el format i, sobretot, darrere d'analitzar algunes de les dades que aporten els audímetros i que normalment passen desapercebuts. La setmana passada, per exemple, el primer dels programes emesos va sumar 1.805.000 espectadors amb un discret share de l'11,1%, no obstant això, la seua audiència acumulada va superar els 5 milions (5.579.000).
Parlem d'audiència acumulada per a referir-nos al nombre de persones que van sintonitzar almenys 1 minut amb el programa. D'altra banda, 'Identity' va aportar divendres passat un total d'1,2 punts sobre el total de punts de share aconseguit per la cadena eixe dia. Són molts els espais que amb major audiència aporten menor punts de share a la pròpia cadena.
Nova oportunitat
Es tracta de la tercera renovació de 'Identity' després de la seua estrena el passat 16 de juliol. Després de l'estiu, la cadena va renovar l'emissió del concurs durant tot el mes de setembre. Poc després la cadena va renovar el format fins a final d'any. La cadena continua la seua ferma aposta per 'Identity', i és per això pel que acaba d'assegurar-li la seua permanència almenys fins a febrer del 2008.
Com ja hem assenyalat altres vegades, els registres d'audiència del concurs han caigut en picat després de la decisió de la cadena de recol·locar el programa en l'horari de màxima audiència dels divendres. La tornada de 'Mira qui Balla!' va obligar a la cadena a moure fitxa, a pesar dels bons índexs d'audiència que el concurs d'identitats ocultes collia en la nit dels dilluns.
Des de llavors ni el programa de ball ni 'Identity' aconseguixen acostar-se als seus principals competidors en la mateixa franja d'emissió. La cadena pública ha volgut assegurar-se el prime estafe dels dilluns i ha acabat perjudicant un dels espais que millor acceptació havien obtingut durant este passat estiu. De fet, 'Identity' havia aconseguit des de final d'agost incrementar de manera gradual la seua audiència arribant inclús a superar la barrera del 19% i col·locant-se per davant d'Antena 3 en la nit del dilluns.
Un concurs simple i nou
Cada setmana són dos els concursants, per programa, que posen en joc la seua intuïció, la seua memòria i els seus dots d'observació. Deduir i apostar després de la primera impressió és l'objectiu i, en definitiva, la dinàmica d'este amé concurs.
'Identity' és l'adaptació del programa del mateix nom que emet amb gran èxit la cadena nord-americana NBC i que ja han adquirit 16 països, basat en la fiabilitat de les primeres impressions.
"Identity es troba en la línia de renovació que estem emprenent en TVE, com ho és també la incorporació de Antonio Garrido, que se suma a les noves cares de la cadena", va dir el director de programes de L'1 d'un concurs que espera que reedite l'èxit obtingut en altres països: "Esperem poder traslladar a Espanya l'èxit d'un format que ja triomfa als Estats Units, Itàlia, Israel... i que ha sigut adquirit per setze països".
No hay comentarios:
Publicar un comentario