Com ja va avançar la premsa televisiva, la productora de Valerio Lazarov va gravar el passat mes de desembre un pilot d'este espai en l'aeroport de Barajas a Madrid. El popular presentador, acompanyat per un càmera, es va encarregar d'arreplegar els testimonis i les històries de les persones que en eixe moment es trobaven en la terminal.
El resultat va ser del grat dels responsables de la cadena, tant així que han donat el vist i plau al programa. Prime Time Communications, la productora de Lazarov, es troba des de fa unes quantes setmanes gravant els primers programes d'una sèrie que la cadena espera estrenar probablement a partir del segon trimestre de l'any.
Segons ha conegut la premsa televisiva, la cadena no té encara decicida ni la data d'estrena ni la seua ubicació horària. Encara que podria emetre's en prime estafe, donades les característiques de l'espai, la cadena podria programar-ho sense cap problema tant en un segon horari de màxima audiència, com en la mateixa matinada.
La nova oferta de Antena 3 portarà per nom 'Aeropuertos'. De moment les històries s'estan gravant en els aeroports de Barcelona, Madrid i Màlaga, encara que la productora espera desplaçar-se fins a altres punts de la geografia espanyola a fi de conéixer els protagonistes anònims de les històries més tendres i dramàtiques del dia a dia.
'Aeropuertos' és l'adaptació espanyola de 'Hello Goodbye', un reality emés ja a Holanda, Austràlia, Canadà i Bèlgica, entre altres països... El programa està basat en històries reals a què no cal afegir ni llevar res: els protagonistes es renoven contínuament.
L'argument de la nova aposta d'Antena 3 arreplega alegres trobades junts amb tendres i emotives despedides; les càmeres són, simplement, un testimoni directe.
En 'Aeropuertos' todas les històries tenen un final que es tanca en benvinguda o en adéu. Hi ha històries familiars, romàntiques, laborals... i totes estan contades en primera persona. Cada episodi de 25 minuts arreplega 5 o 6 històries.
Format estrenat en 2005
El format original es va estrenar a Holanda en 2005. Fins a la data el programa s'ha emés en 7 països i els drets s'han venut en Regne Unit, França, Espanya, Itàlia, Nova Zelanda, Irlanda, Finlàndia, Portugal, Romania, Turquia, Suècia, Bèlgica, Canadà i Austràlia.
La tercera temporada del reality 'Hello Goodbye', estrenada el 31 de gener del 2007, en el seu horari de màxima audiència(20:30 hores) va registrar un excel·lent share mitjà del 21,1%. El docu-reality es va oferir a través de la cadena holandesa Ned1, la primera cadena del país. La mitjana de la cadena en aquell llavors (desembre 2006) era del 16,9%, de manera que el reality es va col·locar 4,2 punts per damunt de la mitjana del canal.
'Hello Goodbye' va veure la llum per primera vegada al juny del 2005. En aquell llavors, la cadena va encarregar una tanda de 8 programes, no obstant això, després dels bons resultats acollits la cadena va ampliar el nombre d'entregues.
Uns mesos després, el 7 de març del 2007 (20:35 – 21:05 hores), la cadena belga Vijftv, va canviar l'aeroport d'Amsterdam pel de Brussel·les i va estrenar 'Hello Goodbye Zaventem', que va aconseguir 87.873 espectadors, una xifra res despreciable per a la cadena. La segona entrega va pujar fins als 102.629 seguidors.
El resultat va ser del grat dels responsables de la cadena, tant així que han donat el vist i plau al programa. Prime Time Communications, la productora de Lazarov, es troba des de fa unes quantes setmanes gravant els primers programes d'una sèrie que la cadena espera estrenar probablement a partir del segon trimestre de l'any.
Segons ha conegut la premsa televisiva, la cadena no té encara decicida ni la data d'estrena ni la seua ubicació horària. Encara que podria emetre's en prime estafe, donades les característiques de l'espai, la cadena podria programar-ho sense cap problema tant en un segon horari de màxima audiència, com en la mateixa matinada.
La nova oferta de Antena 3 portarà per nom 'Aeropuertos'. De moment les històries s'estan gravant en els aeroports de Barcelona, Madrid i Màlaga, encara que la productora espera desplaçar-se fins a altres punts de la geografia espanyola a fi de conéixer els protagonistes anònims de les històries més tendres i dramàtiques del dia a dia.
'Aeropuertos' és l'adaptació espanyola de 'Hello Goodbye', un reality emés ja a Holanda, Austràlia, Canadà i Bèlgica, entre altres països... El programa està basat en històries reals a què no cal afegir ni llevar res: els protagonistes es renoven contínuament.
L'argument de la nova aposta d'Antena 3 arreplega alegres trobades junts amb tendres i emotives despedides; les càmeres són, simplement, un testimoni directe.
En 'Aeropuertos' todas les històries tenen un final que es tanca en benvinguda o en adéu. Hi ha històries familiars, romàntiques, laborals... i totes estan contades en primera persona. Cada episodi de 25 minuts arreplega 5 o 6 històries.
Format estrenat en 2005
El format original es va estrenar a Holanda en 2005. Fins a la data el programa s'ha emés en 7 països i els drets s'han venut en Regne Unit, França, Espanya, Itàlia, Nova Zelanda, Irlanda, Finlàndia, Portugal, Romania, Turquia, Suècia, Bèlgica, Canadà i Austràlia.
La tercera temporada del reality 'Hello Goodbye', estrenada el 31 de gener del 2007, en el seu horari de màxima audiència(20:30 hores) va registrar un excel·lent share mitjà del 21,1%. El docu-reality es va oferir a través de la cadena holandesa Ned1, la primera cadena del país. La mitjana de la cadena en aquell llavors (desembre 2006) era del 16,9%, de manera que el reality es va col·locar 4,2 punts per damunt de la mitjana del canal.
'Hello Goodbye' va veure la llum per primera vegada al juny del 2005. En aquell llavors, la cadena va encarregar una tanda de 8 programes, no obstant això, després dels bons resultats acollits la cadena va ampliar el nombre d'entregues.
Uns mesos després, el 7 de març del 2007 (20:35 – 21:05 hores), la cadena belga Vijftv, va canviar l'aeroport d'Amsterdam pel de Brussel·les i va estrenar 'Hello Goodbye Zaventem', que va aconseguir 87.873 espectadors, una xifra res despreciable per a la cadena. La segona entrega va pujar fins als 102.629 seguidors.
No hay comentarios:
Publicar un comentario