Amb algunes setmanes de retard sobre el que anuncia després que Fernando Alonso haguera de canviar d'equip, Mediapro ha tret hui a subhasta els drets de les pròximes cinc temporades de la Fórmula 1, és a dir, les temporades 2009 al 2013. Esta temporada, que arranca al març, és encara propietat de Telecinco.
Segons publica la premsa, les cadenes han rebut una carta en què es detallen les condicions de la subhasta. Hi ha de termini fins al pròxim dia 22 de febrer per a licitar per ells i seran adjudicats al millor postor, encara que Mediapro advertix que podria quedar deserta si no s'aconseguix el mínim fixat per la companyia.
Els drets seran exclusius per a Espanya, encara que la cadena establix la possibilitat de vendre també finestres d'emissió per a Catalunya i Comunitat Valenciana, que organitzen els Grans Premis d'Espanya i Europa, respectivament.
S'estima que Mediapro va pagar entorn de 200 milions d'euros per les cinc temporades, i que el preu d'adquisició per a la temporada 2009 podria rondar els 35 milions d'euros.
Telecinco, que ja va confirmar el seu interés per mantindre els drets, va declarar no obstant això que no estaria disposada a pagar preus "desorbitats" per la retransmissió. La cadena va fixar la quantitat màxima per la que estaria disposada a licitar en els 15 milions d'euros. laSexta també ha confirmat el seu interés en la Fórmula 1, encara que ha assegurat que no tindrà privilegis al ser participada per Mediapro.
La Fórmula 1 s'ha convertit en el segon esport nacional després del futbol des que Fernando Alonso va començar a guanyar carreres. La temporada passada, el Gran Premi de Brasil va superar els 9 milions de seguidors sumant les audiències de Telecinco i TV3, convertint-se en la segona carrera més vista de la història i en una de les emissions més vistes de l'any.
Segons publica la premsa, les cadenes han rebut una carta en què es detallen les condicions de la subhasta. Hi ha de termini fins al pròxim dia 22 de febrer per a licitar per ells i seran adjudicats al millor postor, encara que Mediapro advertix que podria quedar deserta si no s'aconseguix el mínim fixat per la companyia.
Els drets seran exclusius per a Espanya, encara que la cadena establix la possibilitat de vendre també finestres d'emissió per a Catalunya i Comunitat Valenciana, que organitzen els Grans Premis d'Espanya i Europa, respectivament.
S'estima que Mediapro va pagar entorn de 200 milions d'euros per les cinc temporades, i que el preu d'adquisició per a la temporada 2009 podria rondar els 35 milions d'euros.
Telecinco, que ja va confirmar el seu interés per mantindre els drets, va declarar no obstant això que no estaria disposada a pagar preus "desorbitats" per la retransmissió. La cadena va fixar la quantitat màxima per la que estaria disposada a licitar en els 15 milions d'euros. laSexta també ha confirmat el seu interés en la Fórmula 1, encara que ha assegurat que no tindrà privilegis al ser participada per Mediapro.
La Fórmula 1 s'ha convertit en el segon esport nacional després del futbol des que Fernando Alonso va començar a guanyar carreres. La temporada passada, el Gran Premi de Brasil va superar els 9 milions de seguidors sumant les audiències de Telecinco i TV3, convertint-se en la segona carrera més vista de la història i en una de les emissions més vistes de l'any.
No hay comentarios:
Publicar un comentario