miércoles, 4 de abril de 2007

AUDIÈNCIES MARÇ

Telecinco lidera el rànquing de cadenes de març Per desé tercer mes consecutiu i, després del descens del mes passat, recupera el llistó del 20% de quota, amb Una dècima més que el mes passat. La cadena de Mediaset aconseguix la supremacia en tots els dies laborables, de dilluns a divendres, gràcies a la seua assentada oferta horitzontal.

Els majors increments respecte al mes passat es produïxen en dimarts, amb “Els Serrano” i el dijous, on la sèrie “MIR” millora els resultats del reality “La casa de la teua vida”, lliure de la competència dels capítols d'estrena de “Cuéntame como pasó” en TVE-1.

Per franges horàries, Telecinco torna a governar a partir de la sobretaula, sent el prime estafe i el late night les bandes més profitoses per a la privada. Quant als lideratges per targets, seguix imposant-se en dones, en adults jóvens i madurs, de 25 a 64 anys, classes mitjanes / altes i en els àmbits d'Andalusia, Astúries, Canàries, Catalunya, Madrid, País Basc i València, mentres que a Galícia empata (19,3 %) amb TVE-1.

Antena 3 manté la segona posició

Antena 3 firma un 18,2%, Dos dècimes menys que al febrer, i ocupa la segona posició del rànquing per segon mes consecutiu.

Per dies de la setmana, la cadena torna a imposar-se en el cap de setmana (guanya el dissabte i empata amb TVE-1 el diumenge) de la mà de la seua oferta de sobretaula I vesprada amb “Els Simpsons”, Antena 3 Notícies 1 i Cine. Així mateix, lidera una vegada més la franja del matí on millora la seua oferta horitzontal (“Espill públic “(magazín), “Els més buscats” i “La ruleta de la sort”).

Per targets poblacionals, Antena 3 s'imposa en el sexe masculí, en xiquets i jóvens, de 4 a 24 anys, i en la regió de Múrcia, encara que perd el lideratge de Balears a favor de TVE-1. L'informatiu de Notícies 2, a les 21:00, que presenta Matías Prats, és l'espai informatiu amb major audiència mitjana del nostre país: 3.316.000 Espectadors i 22,1 per cent de quota de pantalla.

TVE repetix en tercera posició

TVE-1 (18,0%) es queda en tercer lloc a només Dos dècimes de la segona plaça que ha disputat fins a l'últim dia del mes, creixent Una dècima respecte a febrer.

Els rendibles números del futbol de la selecció espanyola, del motociclisme des De Jerez i d'especials inèdits en el nostre país com el programa “Tinc una pregunta per a vosté”, amb la intervenció del president de Govern, col·laboren en este resultat.

Així mateix, els informatius de la cadena (La suma i ponderació de sobretaula i nit) confirmen la tendència des del mes de desembre, excepte en el mes de febrer Que ho va ser Antena 3.

Quant a l'anàlisi per dies de la setmana i franges horàries, TVE-1 és líder el diumenge (gràcies a les motos), on empata amb Antena 3 i és la referència en la banda de bon matí. La cadena pública torna a liderar als espectadors de 64 anys en avant, que són els que més minuts passen veient televisió; domina en la classe baixa i mitja-baja-baixa i els àmbits geogràfics d'Aragó, Castella La Manxa, Galícia (on empata amb T5), resta i este mes també en Balears.

Mínim històric de La 2

Per la seua banda, La 2 (4,2%) firma el seu mínim resultat històric i Perd mig punt respecte a febrer i dos dècimes menys que el seu pitjor resultat fins a la data obtingut el passat mes de juny 2006, amb motiu del Mundial de Futbol d'Alemanya. La segona cadena estatal minva quota d'adscripció, principalment, durant els caps de setmana i en les franges de vesprada i nit II.

Lleugera pujada de la Forta

La FORTA firma un 15,1 % d'adscripció, Dos desenes més que al febrer. Creixen TV3, ETB2, TVG, les dos cadenes valencianes, CMT i les noves autonòmiques d'Aragó (ATV), i Balears (IB3), que tornen a firmar el seu millor guarisme històric. Al contrari, decreixen respecte al mes passat CSUR, ETB1, TVM, TVCAN i TPA. La segona autonòmica basca, C2A i 7RM, mantenen les dades del mes passat.

Máximo històric de Quatre

Quatre aconseguix el seu màxim històric a l'amitjanar un 7,7% de quota de pantalla, Dos desenes per damunt del seu resultat de febrer.

La cadena creix en tots els dies laborables, sent les seues millors jornades els dimarts amb “House” i els dijous amb “Anatomia de Ramat”, encara que s'aprecia una millora generalitzada en la majoria dels seus espais. La matinada (8,9%), el prime estafe (7,8%) i el batega night (11,2%), destaquen per damunt de la resta de franges.

La Sexta anota el seu millor dada sense Mundial

La Sexta (3,5%) experimenta un ascens de Tres desenes respecte a febrer, sent el seu millor percentatge mensual sense comptar l'aconseguit al juny 2006 amb el Mundial de Futbol d'Alemanya on sumava el 5,1 %.

Els seus majors guanys es produïxen durant el cap de setmana, principalment el dissabte de la mà dels favorables registres del futbol de Lliga on el partit entre Barça i Real Madrid es convertix en l'emissió més vista de tota la seua història.

Del seu resultat, 2,3 punts provenen del sistema analògic terrestre, Dos desenes de Digital +, mig punt és proporcionat pel cable i un altre mig per la TDT. Al març van contactar amb la cadena el 71,7% del “univers de consum”, de 4 o més anys d'edat; és a dir, 30.150.000 Televidents.

El futbol, “CSI” i “Tinc una pregunta”, el més vist

Li seguix l'enfrontament de Lliga Espanyola entre el Barcelona i el R.Madrid, en La Sexta (7.251.000); i els dos encontres classificatòries per a l'Eurocopa disputats per la nostra selecció contra Islàndia i Dinamarca en TVE-1, ambdós amb un mitjana superior als 7 milions de seguidors. Al marge del futbol, només la sèrie de Telecinco “C.S.I.”, aconseguix colar-se entre els primers llocs, junt amb “Tinc una pregunta per a vosté”, de TVE-1.

El consum de TV descendix 9 minuts

El consum de televisió decreix en el mes de març amitjanant 232 minuts per persona i dia (Un poc menys de quatre hores), 9 minuts menys que durant el mes de febrer. Els descensos són generalitzats en tots els targets i en totes les províncies, excepte en Balears i Catalunya on el consum creix 9 i 1 minuts, respectivament, respecte al mes passat.

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele