lunes, 3 de marzo de 2008

SANTI ACOSTA PODRIA TORNAR DIARIAMENT A TELECINCO

Un any i mig després del tancament de “Dolce Vita”, el seu presentador Santi Acosta prepara el seu tornada Telecinco, encara que esta vegada no serà com a conductor sinó com a productor d'un nou programa que la seua companyia audiovisual està preparant per a la cadena.

Segons ha pogut saber la premsa, la productora Total TV està treballant en un talk xou d'humor que porta per títol “Soy lo más” i pensat per a oferir-se en la franja vespertina de Telecinco. El pilot es gravarà la setmana que ve, a l'expectativa de que la cadena done el vistiplau i llum verd a la seua posada en marxa.

Presentat per un rostre d'autonòmiques

La conducció de “Soy lo más” anirà a càrrec d'un rostre molt popular d'una televisió autonòmica encara que desconegut en l'àmbit nacional.

Segons conten fonts coneixedores del programa, “Soy lo más” és un espai d'humor amb testimonis de persones anònimes que acudiran al plató per a mostrar aquella faceta de la seua vida o part del seu cos de què se senten més orgullosos.

Fent honor al títol del programa, pel plató desfilaran persones que presumisquen de ser les més sexys, les més divertits, les més alts, de tindre la millor davantera, el millor cul, la millor veu… i així fins a completar una interminable llista de qualitats que se'ls ocórreguen als responsables del programa o als propis invitats.

Al capdavant de “Soy lo más” es troba Sandra Fernández, la dona de Santi Acosta, també accionista de Total TV i periodista amb àmplia trajectòria en la direcció de programes (“Salsa rosa”, “Dolce Vita”, “L'Autobús”…).

Un talk xou per a renovar la vesprada de Telecinco

“Soy lo más” és una de les bases amb què conta Telecinco per a reforçar la seua franja de sobretaula i vesprada, que s'ha vist debilitada des que va decidir prescindir de “Aquí hay tomate” i substituir-lo pel resum de “Supervivientes”.

En este sentit, la cadena també planeja recuperar “¡Allá tu!” per a una tira diària a partir del 10 de març, a l'expectativa de que La Fábrica de la Tele tinga llest per a emetre a l'abril el nou programa de Carmen Alcayde, “Las gafas de Angelino”. Este últim estava pensat inicialment per a ocupar la franja de l'access sobretaula -14.30 hores-, encara que la seua ubicació variarà en funció de l'acollida que reba el concurs de les caixes.

Telecinco aposta per un talk xou cinc anys després

Amb “Soy lo más”, Telecinco torna a confiar en el gènere del talk xou per a les seues vesprades cinc anys després del seu últim intent.

Al Gener del 2003, la cadena va intentar assentar un format de testimonis en la seua franja vespertina amb “Nadie es perfecto”. A pesar d'estar presentat per l'eficaç Jesús Vázquez, que llavors venia de conduir el reeixit “Ésta es mi gente” en Telemadrid, el seu programa en Telecinco va ser retirat a les tres setmanes de la seua estrena deguda a la seua discreta audiència (1.157.000 espectadors i 12,3% de share).

Abans de "Nadie es perfecto", Telecinco sí que havia oferit amb èxit altres talk xous, com "Hablando se entiende la basca" en els inicis de la cadena -també amb Jesús Vázquez al front-, o més avant "Ana" (Ana García Lozano), "Las tardes de Alicia" (Alicia Senovilla) i el bloc de testimonis que incloïa "A tu lado" amb Emma García en la seua primera etapa.

“El diario de Patricia”, set anys d'èxit en Antena 3

Antena 3 sí que ha sabut traure-li més partit al gènere del talk xou fins al moment. El seu veterà format “El Diario de patricia”, produït per Bumerang TV, que este estiu complirà set anys d'emissió ininterrompuda, ha reportat excel·lents registres d'audiència a Antena 3 al llarg de totes les seues temporades, sense abaixar del 23% de share mig en els seus primers cinc anys.

En este curs, el programa que presenta Patricia Gaztañaga ha perdut quelcom de manxa deguda a la major competència (acumula un 18.7% en el que portem de temporada), tot i que encara es manté com un dels espais més vistos i sòlids de la cadena.

La vesprada de Telecinco s'ha ressentit sense “El Tomate”

Telecinco no ha encertat fins al moment amb la substitució de “Aquí hay tomate” per “Supervivientes”. El resum diari del reality collia en el seu anterior horari –De 17.00 a 17.00 hores- una excel·lent audiència del 24-26% de share, mentres que ara, en la franja de sobretaula, reporta la cadena un 16-17% de share, prop de 2 punts menys del que obtenia el programa de Jorge Javier Vázquez. De fet, dijous passat 21 de febrer, “Supervivientes” va caure al seu pitjor dada fins al moment (16.4% i 2.003.000 televidents).

En la competència, la telenovel·la de L'1 “Amar en tiempos revueltos” i el programa de laSexta “Sé lo que hicisteis” han mantingut els seus bons registres (19% i 8% de share respectivament) des que va desaparéixer "El Tomate", mentres que el més beneficiat per l'absència del mític espai de Telecinco ha sigut el reality de Quatre “Fama ¡a bailar!”, que ha millorat progressivament la seua audiència en les últimes setmanes fins a superar el 13% divendres passat.

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele