lunes, 26 de noviembre de 2007

TORNA "AIDA" A TELECINCO

Telecinco estrena este diumenge la quinta temporada de 'Aída', tal com va avançar la premsa televisiva el passat dia 15. La sèrie de Globomedia torna amb el seu capítol número 57, amb més humor però també moments difícils.

Després que el seu fill s'anara a viure amb son pare al final de la passada temporada, Aída passarà per moments difícils. Tal com ha declarat l'actriu Carmen Machi a la revista TP, Aída "no podrà evitar la tornada a la beguda. La veurem alcoholitzada perquè a esta dona la vida no la somriu. Intentem reflectir amb això que, si un està insatisfet o és insegur, és més fàcil caure en les temptacions. Per això m'agrada interpretar-la, perquè és un drama dins d'una comèdia".

L'altre gran esdeveniment de la temporada serà la paternitat de Luisma. "Serà pare: la seua nóvia, Macu (Pepa Rius), està embarassada. El que no sabem és si arribarem a veure el bebé esta temporada. Però Aída està encantada de tindre un nebot", assegura l'actriu.

Hi ha 'Aída' per a una estona

Carmen Machi porta ja huit anys Donat vida al mateix personatge però assegura que encara no està cansada de posar-se en la pell de Aída: "Són moltíssims, però és que seguisc disfrutant-la. Encara em queda alé per a donar vida a Aída, no em crema com a actriu i em permet fer altres projectes. A més, darrere hi ha un equip molt unit i unes històries realment ben escrites".

"A vegades, la popularitat és una creu. És l'única cosa que no m'agrada, perquè et desgasta com ser humà. La gent s'acosta a mi, des de l'afecte, però pensen en Aída, i jo necessite deixar de ser un personatge quan isc del plató. Sóc Carmen Machi i no Aída García García"

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele