miércoles, 31 de octubre de 2007

EL DOCTOR HOUSE PATIX DEPRESSIO

L'actor Hugh Laurie, que dóna vida al polèmic Dr. House, ha confessat que patix depressió en una entrevista concedida al Sydney Daily Telegraphque.

"Sempre estic pensant en la sèrie. Sóc massa neuròtic i estic massa convençut que no aconseguiré relaxar-me", ha explicat Laurie, qui ha dit que fa un temps va haver d'acudir al psicòleg, qui li va diagnosticar depressió.

"Em sent un desastre en cada escena"

El protagonista de la reeixida sèrie que a Espanya emet Cuatro ha confessat que "cada escena que rodem, sent que és un desastre. Sent com si fóra veritat. Torne a casa i el meu cap està ple dels errors que he comés al llarg del dia", la qual cosa li ha portat a abandonar el rodatge en un parell d'ocasions.

En este sentit, Laurie va al·legar motius familiars per a faltar al treball durant 48 hores, un temps que va dedicar per a viatjar fins a Londres on residixen la seua dona, Jo, i els seus tres fills, Charlie, Bill i Rebecca. Precisament el fet que la seua família residisca lluny d'ell, és un dels motius de l'estat d'ànim de Laurie.

"Hugh té obligacions familiars que atendre en Regne Unit però la producció continua en la seua absència", van explicar els productors per a justificar la seua absència.

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele