jueves, 6 de diciembre de 2007

ANTENA 3 ESTRENA UNA PELICULA ESPECIAL DE "SHREK" PER A TELEVISIO

Antena 3 ha adquirit els drets per a Espanya de “Shrek the Halls”, una pel·lícula nadalenca especial per a televisió amb l'ogre verd com a protagonista, que es va estrenar la setmana passada als Estats Units amb gran èxit d'audiència.

La cadena planeja emetre'l en dates nadalenques, previsiblement en Nit de Nadal o dia de Nadal.

“Shrek the Halls” també s'ha venut a Austràlia i Canadà, països que la van oferir els passats 1 i 3 de desembre respectivament, també amb bona resposta per part del públic.

Antonio Banderas i Cameron Díaz posen les veus

“Shrek the Halls” compta amb els personatges de les tres versions cinematogràfiques -Donkey, Puss In Boots, Gingerbread Man- i les veus de Mike Myers, Eddie Murphy, Cameron Diaz i Antonio Banderas.

La història seguix a Shrek (Mike Myers) en el seu intent per oferir-li unes festivitats perfectes a Fiona (Cameron Díaz) i els seus fills. Les coses es compliquen a l'arribar visitants inesperats en Nit de Nadal, que inclouen a Donkey (Eddie Murphy) i el Gato con Botas (Antonio Banderas), els que frustren els plans de Shrek i el porten a reaccionar com un agarrat. Però a l'estil del Grinch, Shrek finalment comprén el verdader significat del Nadal.

Més de 21 milions d'espectadors van veure l'estrena

L'estrena de la pel·lícula especial de “Shrek”, tractat per l'ABC com si fóra un gran esdeveniment cinematogràfic, va reunir dimecres passat 28 de novembre a una audiència mitjana de quasi 21 milions d'espectadors (20.8), situant-se com el programa més vist de la setmana en la TV americana, només superat per la final en dos parts del concurs “Dancing with the Stars” (versió americana de “MQB!”), que va obtindre més de 24 milions de televidents i acapara les dos primeres posicions del rànquing setmanal.

El debut televisiu de “Shrek” es va imposar a la cobertura en la NBC de la tradicional encesa de l'arbre del Rockefeller Center de Nova York (8.9 milions).

“Shrek” va tindre com principal competidor a un altre ogre verd: “The Grinch”. La pel·lícula “Dr. Seuss’ How the Grinch Stole Christimas”, basada en els dibuixos animats de 1966 però no en el film de Jim Carrey, es va emetre en l'ABC després de “Shrek” i va congregar a 18.5 milions de televidents (quint espai amb més audiència de la setmana).

Programa de prime estafe més vist per xiquets en els últims 7 anys

Com és lògic, la pel·lícula especial de “Shrek” va funcionar especialment bé entre els xiquets de 2 a 11 anys, batent el rècord d'audiència d'un programa de prime estafe en este target dels últims 7 anys, a excepció de partits de la Súper Bowl.

Però “Shrek The Halls” no sols va atraure l'atenció dels xiquets, ja que l'especial també va ser el segon espai més vist de la setmana en adults de 18 a 49 anys.

Les estrenes en televisió de “Shrek 1 y 2” van arrasar en Telecinco

L'última vegada que el taquiller monstre verd va passar per la televisió espanyola va ser el passat 3 de gener, quan Telecinco va estrenar “Shrek 2” davant de quasi 5 milions d'espectadors (4.737.000) i un 27.2% de share.

L'estrena de la primera part, “Shrek 1”, emés el 9 de gener del 2004 en Telecinco, també va apalissar a la competència amb un 34.5% i 4.367.000 espectadors.

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele