martes, 25 de diciembre de 2007

UN NOU "LABERINTO DE LA MEMORIA" A TELECINCO

María Teresa Campos torna a Telecinco amb el segon especial de 'El laberinto de la memoria'. Més de 2 mesos després del primer programa dedicat a Felipe González, la presentadora torna amb un segon programa dedicat a la figura del Rei, que celebra el seu 70 aniversari.

L'especial constarà de dos parts i la primera s'emet dimecres que ve després de 'Los Serrano'.És el segon especial que una cadena dedica a este esdeveniment. Antena 3 ja va emetre este passat dijous un especial sobre el monarca amb un resultat més aïna discret: 2.032.000 espectadors i un 11,2% de quota de pantalla.Acceptable audiència en el seu retorn.


María Teresa Campos va tornar a Telecinco dimarts passat 16 d'octubre després del seu fracàs en Antena 3. En el seu primer programa, dedicat a l'expresident Felipe González, va collir un 19,8% amb 1.205.000 espectadors.Una setmana més tard, la segona entrega del seu programa va baixar fins al 18,1% amb 956.000 fidels."Una tercera vida professional".


En la presentació del programa esta tardor, María Teresa Campos va explicar: "Em sent com si se'm donara l'oportunitat d'iniciar una tercera vida professional, amb la mateixa il·lusió amb què he fet les altres dos. Si m'hagueren preguntat amb quin programa m'agradaria tornar a televisió, haguera dit que amb este que m'ha preparat Telecinco ja que, encara que he fet molt de magazín, també he portat durant deu anys una taula política, una cosa molt més seriosa i que m'agrada i he cultivat molt perquè provinc d'informatius".

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele