miércoles, 26 de diciembre de 2007

APLEGA LA GRAN FINAL DE "GRAN HERMANO"

La novena edició de “Gran Hermano” arriba este dijous a la gran final. I enguany ho fa, per primera vegada en la seua història, amb quatre finalistes, encara que siguen cinc els tancats.

Judit, Rodrigo, Óliver i les bessones Conchi i Pamela, acabaran el seu tancament, a partir de les 22:00 hores en Telecinco, en una gala en què es decidirà qui es porta el premi de 300.000 euros, i que estarà protagonitzada per un espectacle pirotècnic i un altre de màgia.

Judit és la gran favorita, segons els internautes

Segons les enquestes que apareixen en les pàgines web dedicades a “Gran Germà”, Judit se presenta a esta final com la favorita per a emportar-se el botí pel qual porten competint 108 dies de tancament.

En l'última edició de “Gran Hermano: El debate”, Jordi González va mostrar les dades arreplegades de moment, encara que sense desvelar les identitats dels concursants que s'amagaven després de les xifres. Un 46.3%, un 29,5%, un 16'6% i un 7'6% eren les dades que vaticinaven el resultat de la final.

I les enquestes realitzades en pàgines dedicades al concurs que presenta Mercedes Milá, i que han sigut arreplegades en un vídeo en la web http://www.granhermano.tv mostren prou similitud amb els càlculs de la cadena.

En un total de deu enquestes, els internautes preferixen a Judit per un 50-60%, les bessones acapararien un 25-35% del favor del públic, Rodrigo es portaria entre el 5 i el 15%, i finalment Óliver no superaria el 3% de mitjana.

Així serà la gala final

Sempre caracteritzada per una gran càrrega d'emoció i espectacularitat, la gran final de “Gran Hermano” tornarà a aglutinar multitud d'elements sorpresa, entre els que es trobarà un gran espectacle pirotècnic, per a animar l'última nit dels finalistes.

Durant el transcurs de la final, els quatre aspirants a la victòria aniran descobrint gradualment la seua posició final en el concurs baix un denominador comú: la màgia.

Segons vaja sent desvelat el resultat de les votacions dels espectadors, el quart, tercer i segon classificats viatjaran en una limusina fins a Telecinco, on podran exposar davant de Mercedes Milá les seues primeres impressions davant del seu tornada.

El flamant guanyador, darrere d'experimentar per uns instants la soledat de la casa de Guadalix de la Sierra, serà traslladat -si les condicions meteorològiques ho permeten- en helicòpter fins al plató del programa on rebrà de mans de Naiala Melo, guanyadora de l'octava edició, el ceptre que el distingisca com a vencedor de “Gran Hermano”, que li reportarà un premi de 300.000 euros.

Activitat solidària del programa

La direcció de “Gran Hermano” ha donat especial importància en esta edició a l'impuls de valors de caràcter solidari, així com a la promoció de mesures de protecció del Medi Ambient. Els concursants han sigut conscienciats de la necessitat de l'estalvi d'aigua restringint el seu consum i instant-los a obtindre a través d'un molí.

A més, els participants han format part d'una campanya d'apadrinament de xiquets que residixen en les poblacions més desfavorides d'Amèrica Llatina, Àfrica i Àsia. D'esta manera, els habitants de la casa han posat en marxa diverses accions puntuals a fi de millorar les condicions de vida de més de 5.000 xiquets.

D'altra banda i per quinta edició consecutiva, “Gran Hermano” ha posat especial atenció als drets dels no fumadors, prohibint fumar en totes les estades de la casa, excepte en el jardí. A més, el concurs ha oferit a tots aquells que tractat de posar fi a esta addicció l'assessorament d'un equip de professionals.

Bon exemple de l'èxit d'esta iniciativa se centra en la figura de Melania que, després de creuar el llindar de la casa com a fumadora, ha aconseguit abandonar este hàbit durant la pràctica totalitat de la seua estada en la casa de Guadalix de la Serra.

La millor audiència dels últims anys

El fenomen “Gran Hermano” ha tornat a demostrar que continua gaudint d'un gran estat de salut. En la seua novena edició, el format de telerrealitat pioner a Espanya ha tornat a ocupar el primer lloc de les preferències dels espectadors els dijous, jornada en què ha aconseguit congregar a una mitjana de 3.457.000 espectadors i un 28,1% de quota de pantalla.

Els programes setmanals de prime estafe oferits per Telecinco han obtingut, a més, el lideratge en el 100 per cent de les seues emissions i han exercit un ampli domini en la seua franja sobre les ofertes dels seus principals competidors: han doblegat àmpliament a Antena 3 (1.485.000 i 12,1%) i ha avantatjat en més d'un milió d'espectadors i 10 punts a TVE 1 (2.175.000 i 17,7%).

A més, “Gran Hermano” s'ha convertit esta temporada en l'opció preferida per a totes les franges d'edat -excepte majors de 65 anys- i ha sigut líder en totes les classes socials i entre els espectadors de tota la geografia espanyola, excepte Castella-La Manxa.

Presentat per Jordi González, l'anàlisi dels detalls de la convivència que han dut a terme els col·laboradors de “Gran Hermano: el debate” ha registrat un seguiment mitjà de 1.570.000 espectadors -un 25,4% de share-. L'espai que Telecinco ha oferit en el batega night dominical ha superat àmpliament en la seua franja d'emissió a les ofertes d'Antena 3 (919.000 i 14,9%) i TVE 1 (955.000 i 15,4%).

D'altra banda, el repàs diari que Óscar Martínez ha dut a terme sobre els principals esdeveniments que han tingut lloc durant els més de 100 dies de convivència en Guadalix de la Serra ha obtingut el suport majoritari de l'audiència.

Líder absolut en la seua franja d'emissió amb una mitjana de 2.526.000 espectadors i un 25,1% de share, “Gran Hermano: resumen” ha doblegat el registre obtingut per Antena 3 (1.233.000 i 12,2%) i ha avantatjat en quasi mig milió d'espectadors i 5 punts a TVE 1 (2.066.000 i 20,5%).

Finalment, les connexions en directe amb la casa que Telecinco ha oferit després de l'emissió dels programes de prime estafe també han comptat amb el seguiment massiu del públic. “Gran Hermano: La casa en directo” ha registrat una audiència mitjana de 857.000 espectadors i un 28,1% de quota de pantalla. L'oferta de Telecinco en esta franja hi ha duplicat àmpliament a la d'Antena 3 (418.000 i 13,7%) i hi ha triplicat a la de TVE 1 (288.000 i 9,4%).

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele