viernes, 22 de febrero de 2008

"AIDA" TINDRA LA SEUA VERSIÓ ALS ESTATS UNITS

Telecinco ha tancat la compra del 35 per cent de les accions de la cadena CaribeVisión, que opera a Nova York, Miami i Puerto Rico per al públic hispanoparlant. Esta operació permetrà portar a Estats Units versions de reeixits programes de la cadena com 'Aída' , entre altres.

El conseller delegat de Telecinco, Paolo Vasile, i el president executiu de CaribeVisión, Carlos Barba, van presentar l'acord en roda de premsa, que suposarà una inversió per a la cadena de 21.615.669 euros (cotització del dimecres).

Segons Vasile, l'atractiu mercat potencial de població hispana als Estats Units i l'elevat poder adquisitiu d'este grup ha portat a Telecinco a introduir-se en este negoci. I ho fa de la mà de Carlos Barba i Alejandro Burillo Azcárraga, gestors de cadenes com Televisa (México), Telemundo i Univisión.

Carlos Barba va assegurar que l'aposta de CaribeVisión és obrir mercats de publicitat en les seues estacions afiliades i que un anunciant europeu puga mostrar el seu producte als EUA i viceversa.
"Que vosté puga comprar Espanya, com a anunciant i puga comprar Puerto Rico, Estats Units i altres països del Carib, és un paquet molt interessant", va explicar.

L'aliança implica també que programes espanyols de Telecinco de distint gènere seran transmesos per CaribeVisión. "De sobte a Aída se li pot ocórrer fer una excursió a Nova York i se li va quedar el passaport, és a dir, uns passes per a integrar el territori dins del programa i viceversa. Eixe tipus d'integració fa que hi haja una millor identitat", va afirmar Barba.

En la llista d'opcions també figuren 'Sin tetas no hay paraíso', 'El Comisario', 'Hospital central' i inclús espais d'esport. Per la seua banda, Telecinco encara analitza la possibilitat d'emetre programes llatins, "perquè la cultura americana acaba d'arribar. No dubte que esta experiència ens va a ajudar a entendre coses, però fins al moment no ho hem pensat", va dir Paolo Vasile.

Hi ha 50 milions d'hispanoparlants als Estats Units i s'estima que l'any 2050 esta xifra es triplicarà. Este grup té, a més un poder adquisitiu actual de 862.000 milions de dòlars anuals i una previsió d'arribar a 1,2 bilions el 2012, segons Carlos Barba.

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele