miércoles, 6 de febrero de 2008

"ESTA CASA ERA UNA RUINA" TINDRÀ NOVES ENTREGUES

Antena 3 va estrenar el passat 5 de novembre, en horari de màxima audiència, 'Esta casa era una ruina', un espai presentat per Jorge Fernández, pertanyent al gènere make over. El programa té la "clau" per a ajudar a un grup de persones que per una vegada en la seua vida rebrà una bona notícia: veure transformat el seu humil llar en un lloc digne i confortable, una cosa que mai hagueren pogut permetre's, i que gràcies a això canviarà la seua vida.

Zeppelin TV va produir un total de 4 especials, dels quals tres han sigut emesos fins a la data. Des de la seua estrena, la cadena oferix un especial cada mes, pel que l'última entrega gravada podria emetre's a finals de febrer o a primers del pròxim mes de març.

'Esta casa era una ruina' acumula en les seues primeres tres edicions un 18,9% de mitjana. L'espai compta amb una quota res despreciable al situar-se diversos punts per damunt de la mitjana actual de la cadena. El make over d'Antena 3 suma un total de 3.310.000 telespectadors. Per entregues així queda el repartiment de la seua audiència.

5 de novembre: 3.664.000 espectadors (19,9%)
3 de desembre: 3.035.000 espectadors (17,7%)
30 de gener: 3.230.000 espectadors (19%)

Fins a la data, el programa més seguit continua sent el de la seua estrena, el passat 5 de novembre. Eixe dia més de tres milions i mig de persones van veure el programa. Després de la baixada del seu segon especial, el públic va tornar a donar el seu suport al format en la seua última emissió del passat 30 de gener.

Amb estes dades sobre la taula i a falta de conéixer els resultats de l'última entrega, Antena 3 hi ha encarregat a Zeppelin TV la producció de quatre nous programes. Segons ha conegut la premsa, la productora espera iniciar en breu un nou càsting de què eixiran les famílies que protagonitzaran les noves entregues.

Si tot seguix el seu curs, la nova tanda de programes de 'Esta casa era una ruína' podrien estar totalment llestos per a la seua emissió en cosa de mes i mig, una vegada finalitzada la fase de selecció.

Les famílies

El programa busca a famílies que han passat per circumstàncies difícils i que desgraciadament no han pogut complir el somni de disposar d'una casa en condicions. Moltes d'elles estan passant o han passat per circumstàncies difícils: sa casa ha pogut ser víctima d'una catàstrofe natural, tenen problemes econòmics, algun membre ha sigut víctima d'una malaltia...

En tots els casos hi ha un factor de desgràcia o infortuni que els ha impedit fins ara poder reunir els recursos necessaris per a poder fer de la seua vivenda un lloc confortable, digne i agradable.

En el moment en què acudixen al programa, sa casa és una "ruïna". Ha arribat l'hora de canviar esta situació i de canviar la seua vida. El programa tractarà de fer-ho en un temps rècord, potenciant a més l'esperit de solidaritat de la comunitat en què viuen.

Transformar una casa en només 10 dies

L'equip d'experts de 'Esta casa era una ruina' té només 10 dies per a realitzar, en una frenètica carrera contrarellotge, el miracle de convertir la vivenda, estiga en les condicions en què estiga, en una llar de còmode, agradable i bonic. Durant este temps, la família és enviada a passar unes vacacions a un lloc llunyà del seu domicili, i només quan tornen descobrixen sorpresos el resultat de la transformació, una obra que en la vida real haguera pogut portar uns quants mesos.

Història del format

El programa es va estrenar als Estats Units A l'abril del 2003 i des de llavors porta quatre temporades collint audiències milionàries en el prime estafe dels diumenges del canal ABC. El format està considerat per molts com una miqueta més que un programa d'èxit: tant crítica com públic l'han aclamat per la seua capacitat per a mobilitzar a una comunitat sencera a fi d'aconseguir una bona causa i canviar la vida d'una família.

'Esta casa era una ruina' és un espai basat en el format original d'Endemol USA 'Extreme Makeover Home Edition'.

El presentador

Jorge Fernández, el presentador, després de ser triat Míster Espanya 2000 va començar la seua carrera professional en el món de la moda i publicitat com a imatge de Wella, El Corte Inglés i Philipe Charriol, entre altres firmes

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele