viernes, 16 de mayo de 2008

BORIS IZAGUIRRE ANUNCIA QUE DEIXA LA TELEVISIO

Boris Izaguirre ha manifestat la seua intenció de distanciar-se del món de la televisió per a bolcar-se per complet en la seua faceta d'escriptor.

Després d'acabar el seu contracte amb “Channel nº 4”, el magacín vespertí de Cuatro que va finalitzar el passat 22 de febrer, el showman i escriptor veneçolà ha explicat que, actualment, el que li pareix més propi després de l'impuls del Planeta és dedicar-se a escriure.

Boris Izaguire va acudir ahir a la 23a edició de la Fira del Llibre de Cadis, on va presentar la seua última obra, “Villa Diamante”, amb la que es va proclamar finalista d'este premi en 2007.

“Crónicas marcianas és referent d'una generació”

El conegut presentador i col·laborador de televisió ha afirmat que hi ha trobat una manera més lliure de poder escriure i que no entra en els seus plans tornar a la televisió.

No obstant això, ha reconegut que una de les raons per les quals més ha disfrutat fent 'Cronicas Marcianas’ és perquè considera que els jóvens han crescut amb el programa.

* Boris Izaguirre, durant la presentació del seu llibre a Cadis

«És el referent d'una generació. Jo vaig créixer amb Flipper, mi marit amb ‘La bola de Cristal’ i molts jóvens de hui amb “Crónicas’ ”. No podria refusar la mà que la televisió em va tendir ni renegar d'un mitjà que em va oferir la possibilitat de convertir-me en estrela.

Dedicar-se al que li “done la gana”

Izaguirre va comentar que s'està “pensant molt si tornar a la tele; Ja he rebutjat alguns projectes, perquè des que sóc finalista del Planeta puc permetre'm, més que mai, fer el que em dóna la gana”.

“Més que escriptor, em reivindique com a cronista”

El showman es va reivindicar, «més que com a escriptor, com a cronista», i va admetre que li faria feliç que “algú es remetera als meus llibres per a conéixer el temps que m'ha tocat viure, i que després descobrira que eixe escriptor va estar despullant-se en la tele...”.

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele