martes, 22 de abril de 2008

EL FOLLONERO CONTINUARA A LA SEXTA AMB PROGRAMA PROPI

Jordi Évole, més conegut com El Follonero de "Buenafuente", tornarà a laSexta el diumenge 25 de maig amb el reportatge especial "Salvados por la Iglesia", tal com avança el propi humorista en el seu blog, Jordievole.com.

"Després de 'Salvados por la campaña', laSexta ens hi ha encarregat nous programes. Seran reportatges que mesclen el periodisme (poc) amb l'humor (esperem que molt), seguint el solc de Jiménez Losantos", explica irònicament Évole en el seu quadern de bitàcola.

El nou especial de El Follonero donarà pas a altres reportatges sobre diferents temàtiques, "cada una d'elles ens salvarà d'una cosa", assegura Évole, qui avança que en "Salvados por la Iglesia" hi haurà "nous infiltrats, i nous descobriments: personatges que mai havíem vist per la tele i que tenen molt que contar".

"Salvados por la campaña", l'estrena de laSexta més vist del curs

El Follonero va estrenar el passat 24 de febrer el primer dels dos especials de "Salvados por la campaña", un programa en què va aconseguir que Zapatero i Rajoy es posaren d'acord en una cosa: els dos van recolzar i van recomanar l'espai en què Jordi Évole mostrava amb ironia el cor de la campanya electoral.

"Salvados por la campaña" va anotar el dia de debut un 6% de quota i 1.168.000 espectadors, el que el va convertir en l'estrena més vist del curs en laSexta. Per la seua banda, la segona entrega de l'espai, emés el diumenge 2 de març, va registrar un 5.7% i 1.073.000 seguidors.

Un programa ple de reptes

En una campanya electoral està tot calculat al mil·límetre: el moment que sona la música quan entra el líder, el missatge que cal llançar quan connecten les televisions, els jóvens que es col·loquen en la grada darrere del líder… Però, segur que està tot tan mil·limetrat? El Follonero va demostrar en "Salvados por la campaña" que la macroestructura d'una campanya és vulnerable.

Jordi Évole va fer un seguiment estricte de la campanya electoral, de forma irònica i divertida, mostrant sense rubor com pot de vulnerable arribar a ser la maquinària dels partits; la tendència dels líders a l'escenificació d'escenes típiques i tòpiques de la campanya; els tics propagandístics i efectistes que compartixen els uns i els altres; i en general el circ que representa una campanya electoral, amb els seus esforços, il·lusions, i estratègies.

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele