lunes, 28 de abril de 2008

ESTIBALIZ GABILONDO, NOVA CHICA "DE NEGRE"

Estíbaliz Gabilondo ("Puntodoc"), actriu i periodista donostiarra de 32 anys, serà reportera en el nou “Caiga Quien Caiga” de laSexta, el que la convertix en la primera “dona de negre” en els 12 anys d'història del programa, informa la premsa escrita.

Neboda de Iñaki Gabilondo, Estíbaliz ha format part de sèries com 'Amar en tiempos revueltos' i 'Paco y Veva' (La 1) o pel·lícules com 'El calentito', de Chus Gutiérrez.

"Vaig estudiar Periodisme seguint els consells dels meus pares, per això de tindre una carrera per si de cas. Però sempre he volgut ser actriu", assegura.

A Estíbaliz Gabilondo no li espanta ser la primera dona del “CQC”. "Este treball és una gaudida, és com tirar-te en paracaigudes tots els dies. Pura adrenalina".

Hi haurà qui diga que l'elecció d'Estíbaliz Gabilondo té una cosa de quota de paritat, però... "A mi no em preocupa el ser home o dona".

"Vaig fer bé la prova i per això estic dins"

Ella, clar està, no creu que el seu fitxatge obeïsca a un intent de ser políticament correcte. No li agrada ni el concepte, "em pareix horrorós. Jo crec que vaig fer una bona prova i per això estic dins".

I això que tampoc es va preparar una intervenció per a triomfar. "Em van posar davant d'una càmera amb un micròfon i a improvisar sobre la marxa". Encara que reconeix que és un treball dur en el que "cal estar molt pendent de l'actualitat. Jo ja ho estava en tot cas".

Neboda de Iñaki Gabilondo

És lògic, sent família de Iñaki Gabilondo. Un cognom que ella porta amb orgull. "de moment no em pesa el cognom perquè sóc actriu. Ara que comence com a periodista més seriosament, ja veuré d'ací a uns mesos".

"Per a mi és molt més important el talent o la capacitat que tinga un". I ho corrobora: "Per a ser reporter del 'CQC', per a preguntar, dóna igual el que tingues entre les cames".

I ja s'està preparant per al dia a dia. Haurà de barallar-se amb polítics, periodistes seriosos i reporters d'altres programes. I que cap es relaxe... "Jo aniré a per totes i posaré cada pal en el seu lloc. Normalment la feminitat s'associa amb subtilesa, però eixe no serà el meu cas".

No hay comentarios:

Temps de Tele

Temps de Tele